Flex og fôr

God kveld alle sammen! Nå er det lenge siden jeg har flexet, har vel levd litt i denial både med tanke på form og følelsen av lite muskelmasse. Men i dag – I swear – så dukka det opp ei blodåre under treningsøkta mi! Veldig fornøyd med det, og veldig fornøyd med at jeg har begynt å løfte tyngre vekter igjen. Styrken kommer seg sakte men sikkert, og forhåpentligvis gjelder det samme for kondisjonenen også! Tenkte å løpe ei mil igjen i morgen og se hvordan det går, håper på bedre tid enn sist!


Svett og sliten konstaterer jeg smilende at det finnes fortsatt litt muskler langt der inne!

Etter trening er det klart for påfyll av energi. Først en stor prosjon havregrøt med sjokoladeprotein og bjørnebær, I <3 carbs!

Etterfulgt av et forsøk på panert torsk stekt i panna. Det gikk ikke helt etter planen, tror det må inn i ovnen for at jeg skal få det som jeg vil utseendemessig. Men smaken ble god da 😀 Jeg dyppet torskefiletene i en blanding av havremel, mandelmel, hvitløkssalt og pepper før jeg stekte de, og de 3 filetene endte opp i tusen småbiter. Kan ikke få det som jeg vil hver gang 😉 

Dessert må jo også ei jente ha – jeg gikk for kasseinfluff av dette vaniljeproteinet og bjørnebær. Litt ekstra protein og sukrinmelis som saus 🙂 NAM!

Det regner ekstremt mye ute – og selv om jeg har prøvd å utsette kveldsturen til Ayla i håp om at det skal gi seg ser det virkelig ikke slik ut. Det er vel bare å få på seg regntøyet og komme seg ut – må bare finne på en lur måte å lokke jenta mi ut på! Hun er lik mamman sin og HATER regn, og hvis noen av dere skulle lure på hvordan en hund som nekter å forlate senga si ser ut er det ca. sånn her:

Etter turen skal jeg finne senga tidlig og lade opp til løping i før jobb 🙂 Litt lei av musikken min – noen av dere som har noen gode cardiolåter? Ha en fin onsdagskveld – halvveis til helg 😀

29 kommentarer

Siste innlegg