I’m blue

Nå hørtes denne overskiften kanskje ikke så positiv ut, men innlegget er det 😀 Jeg har fått nye, fine knallblå sko som jeg testet ut tidlig denne lørdagsmorgenen i sola. Jogget rolig i ca 40 minutter med de nye Inov-8 skoene mine. Skoene er utrolig lette, merket nesten ikke at jeg hadde de på! Merker at det kan ta litt tid å venne seg til “barforløping,” men til styrketrening er de nok perfekte med engang. Flat såle er et must for tunge baseløft, og jeg kommer aldri til å skjønne meg på de som tar markløft og bøy i shox fra Nike. ( Sånn, da fikk jeg endelig sagt det og! ) 

Usminka morgensmil før løpetur 🙂 


Rimelig sikker på at dette blikket betyr  “Seriøst mamma, kan du slutte å ta bilder av deg selv i speilet og ta meg med ut?!”

Nå er jo faktisk tittelen på innlegget litt sann og, jeg har ikke vært helt i slaget de siste dagene. Etter vaksinasjoner mot både det ene og det andre ble jeg superslapp og dødsstiv i armene, derfor har det vært litt dårlig med blogging de siste dagene. Det kjennes heldigvis bedre i dag, og humøret ble betraktelig bedre da denne pakken kom i posten i går;

 

Denne pakken fra min kjære sponsor X-life ble mottat med glede på en fredags-ettermiddag! Jeg måtte selvfølgelig bare lage kake med engang, det er jo tross alt helg 🙂  Bakemiks, 2 moste bananer og 1 boks mager kesam ble mikset sammen og satt i ovnen i ca 30 minutter på 175 grader. Deretter ble den toppet med glasur laget av Philadelphia ost, sukrinmelis og noen dråper stevia vanilje. Friske blåbær på toppen ble prikken over i’en – elsker kombinasjonen av banan og blåbær 😀 Utrolig god, enkel og ikke minst sunnere kake som kan nytes med god samvittighet 🙂 


Må bare ha med en siste blå ting i dette innlegget, og det er at jeg har solgt den nydelige blå konkurranse-bikinien min! Den blir sett på scenen på en nydelig utøver under Norway Open, for at hun kommer til finalen i Bodyfitness er jeg sikker på 🙂 Det er bare fire uker igjen til konkurransen, og selv om det er vemodig at jeg selv ikke skal være med gleder jeg meg utrolig mye til å se alle de fine, flotte utøverne som skal være med! Det er fortsatt billetter ledige, og om du ikke har skaffet deg plasser enda kan du gjøre det her. Det er jo første gang Bikini-klassen innføres i Norge, og jeg er spent på hvordan denne klassen blir mottat. Utrolig mange flotte jenter med der i allefall, det er helt sikkert! Selv om jeg ikke akkurat er i denne formen akkurat nå er det mange som er det – og de fortjener å bli heiet på 😀 

20 kommentarer
    1. Du er så heldig som har x life som sponsor:):) Håper lørdagen din blir knallfin, PS: Dritkule sko!!!

    2. bikini kommer til å bli noe annet i norge enn i usa, i norge har muskelmasse altfor mye å si. Genetikk kommer inn, da jentene som har “the junk in the trunk” har en fordel, da de ikke må like langt ned i Fettprosent for å få midjen og magen frem, mens de fortsatt har fine former.
      Bikini i Norge blir nok en mellomting mellom Bikini i usa og Bodyfitness, tipper jeg.

    3. Karna: Rema 1000 pleier jeg å kjøpe det på 🙂 Ikke alle butikkene som har det, men går an å spørre om de kan ta det inn i sortimentet. Men alle Meny butikker har det 🙂

    4. Jeg syns du ser så rar ut i skrittet på det bildet der du poserer. Er det tanningen som gjør det eller serman faktisk så rar ut når man får så lite fett på kroppen?

    5. Ingrid: Tja, det kommer jo an på hva du synes er rart? 😛 Hvis du mener på undersiden av trusa så er det lårmusklene mine ja, tror uansett ikke det har med tanningen og gjøre 🙂

    6. Freshe sko! Jeg ser etter noen gode styrkeløft-sko, begge joggeskoene mine er med god demping ettersom jeg har slitt med knær. Jeg har i det siste bare tatt av skoene når jeg squatter osv, men det er ikke praktisk, og ikke deilig hvis jeg har svettet litt!
      Så vet du hvor man kan få kjøpt, og om det er noen spesielle typer sko man må ha, eller bare joggesko uten demping i sålen? Med flat såle, kan man da bruke f.eks.converse osv, eller er det dårlig for bena?
      Har ikke gjort mye research selv her enda, beklager at jeg spør så mye!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg