Kveldskos


God kveld! Jeg har akkurat spist kveldsmat, cottage cheese med sjokoladeprotein, mandler og kanel på toppen. Det er så godt! Skjønner ikke at det går an å ikke like cottage cheese, jeg hadde lett levd på det 🙂 Perfekt hvis jeg er i humør for noe søtt, det der søtsuget kommer snikende på kveldstid noen ganger. I tillegg har jeg sikkert drukket 4 kopper med min nye favoritt-te med smak av karamell & eple.    Try it! Jeg har hatt styrkefri i dag, og utnyttet derfor det fine været med å ta meg en joggetur ute i marka med jenta mi. Jeg elsker å løpe på ukjente stier, sånn at jeg ikke vet om det er en sving eller oppoverbakke lenger frem – det gjør det hele så mye mer spennende synes jeg. Heldigvis er bymarka vår nærmeste nabo, der har jeg jo alltid en ny sti å prøve! Kondisjonen kommer seg, og jeg har store planer om å klare 1 mil på 1 time ganske så snart 🙂 Nå skal jeg finne senga, tidlig opp for å trene før jobb og vaksinasjoner (!!!) i morgen.  

Natta 🙂 

33 kommentarer
    1. Den teen hørtes god ut. Og jeg er helt enig med deg, cottage cheese er den matvaren jeg bruker mest tror jeg, i tillegg til kylling.
      Ha en super dag, fine Nora 🙂

    2. Det så godt ut, jeg lager meg ofte slike proteinblandinger med hva jeg finner i skapet 🙂 Kult at du liker å løpe da, jeg prøver å komme meg ut innimellom, men det er hardt! Men er enig i at når jeg først skal løpe, så er stier best, da klarer man å drømme seg bort mest 😉

    3. Så fin hund!! Abefaler nøttemuslien jeg la ut oppskrift på før i dag til å ha på havregrøt! =)
      Har også anbefalt bloggen din sammen med headerbildet ditt i kveld ;D Må jo spre den flotte blogg! Takk for masse inspo! =)

    4. hei! 🙂 ayla er nydelig, kan du ikke skrive et innlegg å fortelle litt om henne? 🙂 du er inspo for oss andre forresten!

    5. kine: Tusen takk for det 😀 Hum et helt innlegg?! Hun er jo så ofte med på bloggen atte 😉 Allerede fått pes et par ganger for at dette har blitt en “hundeblogg”, haha 😛 men hvis du lurer på noe er det bare å fyre løs 😀

    6. Hei!
      Vet du noe om når neste konkurranse (bikini fitness) blir? Eller om det i det hele tatt blir bikini fitness igjen?? Det er kanskje ikke offentliggjort enda? Og hvor kan man følge med for å få vite om det?

    7. Hei! Jeg har selv en Polar pulsklokke og lurer på en ting: hvordan registrerer du øktene dine (hvis du gjør det da)? Skriver du de ned i treningsdagbok eller har du den duppedingsen (vet ikke hva den heter) som du overfører dataen fra klokken til pc’en med?
      Jeg har en staffordshire bull terrier tispe som er veldig glad i å løpe i skogen med meg, er kjekt med en treningspartner 🙂 Og staff er jo en så herlig rase også 🙂

    8. Camilla: Jeg registrerer de ikke, så jeg aner faktisk ikke 😛 Holder litt track i hodet på ulike løyper/distanser bare 🙂 Helt enig med deg, de er så fantastiske hunder!

    9. hei 🙂 hvilket proteinpulver bruker du? Jeg ser mange bruker sjokoladeprotein for å ha i f.eks CC og mager kesam. begynner og bli litt lei av å blande med funlight, og vurderer og investere i et proteinpulver til å blande med ;P har du ellers noen tips til hvordan man kan blande kesamen slik at den ikke smaker høgg? hehe..

    10. hm, javell 😀 hvordan rase er hun? er best på hesteraser jeg 😉 har hatt lyst på ny hund lenge nå, etter vår kjære nydelige benjamin døde for fire år siden. min neste hund (som blir bare min) skal være en litt stor og sterk ikke er for stor og som elsker skogen like mye som meg. og som jeg ikke trenger å pakke inn når den er med meg i stallen når det er litt vind i lufta. min kjære lille var noe så pinglete som yorkshire terrier, verdens beste sådan, men tålte likevel veldig lite. fikk juling av katter og greier.. har enda ikke funnet den perfekte rasen for meg, som er “solid nok” til å være med i stallen, trenger trening men som ikke er for stor heller..

    11. Trine: Jeg bruker Troponin sjokoladeprotein fra Xlife 🙂 Kjempegodt!!! I tillegg synes jeg stevia med vaniljesmak er digg i kesma + f.eks kanel på toppen! Nomnomnom 😀

    12. kine: Åh,det skjønner jeg veldig godt 🙂 Ayla er en blanding av eng.staff og rottweiler, og som egentlig høres helt per fekt ut i forhold til et du beskriver. Men det er det selvfølgelig mange andre hunderaser som vil gjøre også da 🙂 Ren eng.staff er jo også en solid hund, hvis du blar litt tilbake i bloggen er det slik som den svarte hunden – litt mindre enn Ayla og passer kanskje derfor deg bedre, men veldig spreke,sterke og snille hunder 🙂

    13. Ana: Det er nok ikke bestemt enda, for Norge i allefall 🙂 Danmark er det jo Loaded cup og evt luciapokalen i desember 🙂 Men skjebnen til bikinifitness og evt videre konkurranser i Norge blir nok bestemt etter norway open!

    14. vi hadde en omplasser rottweiler når jeg var åtte, men syns ofte de kan bli litt for store. koser meg på en del turer med naboens bullterrier, men den er litt umulius av natur. jeg er opptatt av at det ligger i den å være snill og ikke automatisk gå i forsvar. syns en utfordring med både problemstilte hester og hunder er gøy, men det sitter litt i meg at det klikka for chasan(rottisen) når det kom en flokk med sauer opp i tunet vårt. det vil jeg ikke oppleve igjen. mye av det hadde nok med oppdragelse og tidlige opplevelser for stakkaren å gjøre, han var aldri vond mot noen andre.. uff. er og opptatt av at jeg skal ha tid nok til dyret, har hatt tanken i bakhodet siden jeg var 16, 3 år nå. er jo “alene” så det hadde jo blitt en utfordring å gitt hunden alt den trenger pluss litt til, så det blir nok med drømmen en stund, til jeg får orden på utdanning og slutter å jobbe turnus. men åh <3 men når det blir hund på meg skal jeg kikke etter denne blandingen og finne ut litt mer av den. hun virker jo perfekt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg