Banan & sjokolade pannekaker

Helg betyr ekstra kos for meg og mange andre. Under ser dere min “lille” porsjon etter trening på fredagskvelden, nok av både proteiner og karbohydrater her 🙂 Pannekakene er laget av 50 g havregryn, 2 egg, 1/2 most banan, 1 scoop troponin sjokoladeprotein, 1 ts fiberhusk og 1-2 dl vann rørt godt sammen. Jeg tilsatte stevia english toffee pluss litt kanel og kardemomme for ekstra god smak. Over er karamell– og sjokoladesirup fra walden farms. I mine øyne er sirupene MYE bedre enn dip’ene som også finnes i sjokolade og karamell. Ulempen er bare at det kommer litt mye av slengen hvis man ikke følger med – noe jeg tydeligvis ikke gjorde her 😉

Verdens enkleste smoothie av mager vanilje kesam, frossne jordbær og vannmelon i en blender. Passer perfekt med frisk drikke til pannekakene 🙂


Vi har vært barnevakt i helga, for verdens herligste lille gutt! Det er selvfølgelig en hund, jeg hadde nok ikke vært like entusiatisk om det hadde vært en menneskegutt 😛 Uansett, vi har gått lange turer, vært i hundeparken og storkosa oss alle sammen, Ayla var storfornøyd med å få en lekekamerat inn i leiligheten. Etter jorda-rundt turen min blir det garantert en ny valp på oss også, det har jeg bestemt 😀 Jeg har treningsfri i dag, og har pause på jobb akkurat nå. Senere i kveld skal jeg lage en skikkelig proteinpower-pizza med over 1 kg kjøtt på! Det må vel holde til to stykker?!



2 stk som gjør hva som helst for en godbit! Bra det er flere enn meg 😀

15 kommentarer

Siste innlegg