Home sweet home

Når det kommer gjester hit serveres det sunn mat her i huset. Det er det som er så godt med å be folk hjem – jeg kan selv bestemme hva som skal stå på bordet. Etter gårsdagens besøk og tacomiddag var det på tide med en frisk dessert, og jeg serverte min elskede softis av banan og sjokoladeprotein toppet med ferske bær. I tillegg hadde vi hjemmelaget vitaminvann, av bær, vann og litt funlight. Supergodt – og mye sunnere enn vin 😉



Nå har jo dette ingenting med trening eller kosthold å gjøre, men jeg har jo lovt å vise litt bilder fra leiligheten vår som jeg trives supergodt i 😀




Glad og fornøyd jente som har stjålet kjæresten sin Better Bodies genser, og som har fått orden på magen sin igjen! Ferdig med å kaste opp – nå er det trening for alle penga fremover 😀

33 kommentarer
    1. Så flott dere bor! Jeg synes det er kjempefint å se slike ting også, så ikke tenk at du må låse deg til én kategori selv om du hovedsaklig skriver om trening og mat 😉
      Er flaskene fra Ikea? Det er så fint med slike krukker og flasker, og nydelig med bær oppi slik! 🙂

    2. For en utrolig vakker leilighet dere har! Wow! Skikkelig inspo for ei som snart skal flytte hjemmefra for første gang 🙂 Vitaminvannet så utrolig godt ut forresten 🙂

    3. Man trenger jo nesten ikke is lenger når man har så gode oppskrifter som med frosne bær, banan osv :)) nydelig! Jeg fikk ekstremt lyst å bestille meg den genseren selv, faktisk! Så sykt god ut :))

    4. Dere har det kjikkelig koselig hjemme! Jeg likte de hvite hyllene ved spisebordet kjempe godt! Og bokstaver på, og levende lys! Og klekke ord på veggen…Kjempefint!

    5. Så fint du har fått det!
      Fikk en ide når jeg så de hyllene på bildet ditt, super genialt:)*da får jeg plass til mer pynt*
      Gleder med til å lese flere treningsinnlegg nå som du har blitt frisk igjen, stå på 🙂

    6. Ååååh, så fin leilighet! Dere kommer nok til å stortrives 😀
      “Vinen” så også veldig god ut! Må prøves en gang 🙂 Ha en strålende kveld, Nora!

    7. Så godt å høre du er fin i formen igjen! 🙂
      Blir så misunnelig av å se hvor fint dere bor, må bli litt mer kreativ og opptatt av detaljer selv.
      Ønsker deg en fantastisk helg, solstråle 🙂

    8. Åh, for en stilren leilighet 😀 Kjempe heldige er dere! Gøy å se hvordan du bor! 🙂
      Ønsker deg en fin helg, fine Nora 🙂 Nyt den til fulle!

    9. Vilde Sofie: Tusen takk! Så godt å høre – har fått litt pepper tidligere for “ikketrenings-innlegg” , men det får folk virkelig bare tåle 😉 Den med blåbær er fra Søstrene Grene og den med jordbær er fra Eva Solo 🙂

    10. Hei 🙂 Jeg lurer på en ting jeg håper du kan hjelpe meg med.
      Jeg er en jente på 18 år, er ca 168 høy og veier 55 kg. Jeg er tynn og har forsåvidt helt grei kropp. Jeg ønsker bare å gjøre noen få, enkle endringer som å få flatere mage og sprettrumpe (og litt armmuskler). Ganske enkelt få litt mer form på kroppen på mange måter.
      Så hvor ofte må jeg trene for å oppnå et greit resultat over det neste året? Er det veldig viktig og legge om kostholdet for å oppnå dette og hva burde jeg i så fall spise?
      Håper du kan hjelpe meg 🙂

    11. Tak for svaret, og det var så lidt 🙂
      Nu er jeg ikke helt stærk i norsk (er dansker). Kan du fortælle mig hvad Byggmaker er på dansk eller engelsk? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg