Ulykkesfugl og rosaboble


Så ikke dette hyggelig og godt ut? Det var det og. Jeg, Kay og et vennepar tok med oss hundene på tur og grillet mat i marka. Jeg skulle være sunn, og ville ha kyllingfilet istedet for pølse på engangsgrillen. Lurt i utgangspunktet – men når jeg var for utålmodig til å vente på at kyllingen skulle bli ferdigstekt var det ikke så lurt likevel! Jeg har kastet opp i et strekk siden dette, og derfor har det blitt dårlig med blogging også. Dårlig med mat og trening har det også blitt, det har blitt mye knekkebrød og pålegg de siste dagene. Av en eller annen grunn er det bare det som frister. I tillegg til noen skåler med frokostblanding med biola for den stakkars magen min. Jeg føler meg helt ærlig litt uheldig, jeg har vært nok syk nå! Men strengt tatt er vel dette min egen feil som ikke var en fantastisk grillmester. Skjer IKKE igjen for å si det sånn, neste gang med engangsgrill blir det med pølser, haha!


Heldigvis har jeg verdens snilleste kjæreste og hund som tar vare på meg når jeg ligger utstrakt på sofaen og synes synd på meg selv. Ikke minst har jeg fantastiske sponsorer – som vet å få meg inn i den rosa bobla jeg liker å leve i. Knallrosa kosebukse fra Better Bodies som du finner her passet p-e-r-f-e-k-t for ei jente som har vært sofasliter de siste dagene! 

Heldigvis har biola, kulltabletter og masse kjærlighet gjort meg mye bedre 😀 Satser på å være 100% frisk igjen i morgen, fit for fight!

17 kommentarer
    1. God bedring, pusi! Va masse som så godt ut og frista her! Også Vinnie og Ayla da <3 to gode venner 😀

    2. Huff, det har skjedd med meg også. Bare at jeg ikke tinte kyllingen skikkelig (tydeligvis), og endte opp med å kaste opp hele natta og neste dag, og klarte ikke spise skikkelig eller gå en plass uten å føle meg svimmel og kvalm de neste dagene. Mistet 3 kilo den uka gjorde jeg også. Det verste jeg har opplevd! Nå er jeg alltid overforsiktig med kylling, den skal stekes så lenge jeg bare orker.
      Masse god bedring tl deg, Nora! <3 Rosa er bra (bare ikke i kylling!)

    3. Aff >_< God bedring! Høres ikke særlig behagelig it. Den buksa kjøpte jeg selv her uka som var, bare i lyse grå. Den er såå deilig å ha på!

    4. Uuuuuu, eeeelsker Better Bodies buksen!!!! Har den i tre forskjellige farger og tror jammen meg jeg skal investere i en rosa også 😉
      Godt å høre at du er back on track 😉

    5. Kan anbefale deg å steke kylling/kjøtt på forhånd, slik at du kun trenger å varme det opp på engangsgrillen! 🙂 Det har jeg gjort før hvertfall, og funket bra!

    6. Hei fine Nora :- ) et spørsmål, når pleier du å ta bcaa og hvor mye tar du i gangen? har hørt så mange ulike svar.

    7. Hei!:)
      Leser bloggen din fra tid til annen,du er litt av et råskinn!!:D Inspirerende!!Jeg synes å ha lest noe om periodisk faste her en gang,noe jeg kunne tenke meg å teste ut.Men er så usikker på HVA jeg kan spise.Så tenkte jeg skulle spørre deg,bare for å få en pekepinn i riktig retning.For min vanlige frokost består som regel av havregrøt og proteintilskudd.Om jeg da skal ha et spisevindu fra 13- 21,kan jeg da fortsatt spise havregrøten min som første måltid?Bør jeg såfall fylle på litt ekstra?Grøten min består av 50gr gryn og 40gr proteinpulver…Kanskje et dumt spørsmål,men jeg er helt ny med PF 🙂 Håper på svar!!Mvh Lena

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg