Fredagen i bilder

Superduper beinøkt idag! Jeg som har slitt så sykt med å få på meg fivefingers-skoene har funnet løsningen – tåsokker! Har ikke hatt slike sokker siden jeg var lita jente, hehe 🙂 Trente før jobb i dag og var på Kaliber rundt klokka 8, som er grunnen til at ansiktet mitt er sensurert fra bildet under. Skåner dere for morratrynet mitt! Tung beinøkt i dag, med få repetisjoner og mange vektskiver. Flere vektskiver enn jeg har hatt tidligere uker iallefall3 x 5 reps på 67,5 kg i knebøy og 3 x 6 reps på 65 kg i strakmark. Styrken kommer seg sakte men sikkert igjen 🙂

Postworkout gikk ned superkjapt før jeg dro på jobb, troponin sjokoladeprotein blandet med litt for mye vann smurt på riskaker + banan. Så var det klart for å kaste ned på sykkelen og sykle til jobb.

Dagens matbokser  ser dere under, nr 1 ble rester fra kyllingsalaten i går – jeg pleier alltid å lage ekstra mye sånn at jeg har til flere måltider. Så greit å ha med seg leftovers til lunsjen på jobb 🙂 Matboks nummer to besto av laks, avocado, valnøtter, spinat, ruccuola og agurk. NAM 🙂

I finværet kom kjæresten min og hentet meg på jobb, før vi kjørte til marka og gikk opp til Geitfjellet i sola. Tok oss en liten pause på toppen alle tre 🙂 Nå skal jeg komme meg i dusjen og finne frem vaktklærne, jobb på Vega igjen ikveld. Money never sleeps 😉

GOD HELG ALLE SAMMEN 😀

17 kommentarer
    1. Søte tottilotter! 🙂 hvordan er det med grepet ditt når du tar strakmark? Stanga sklir ut av fingrene mine , så må gjøre noe snart tror jeg..

    2. Så godt å se at du er tilbake i ditt ess! 😀 Når du er motivert, motiverer du meg – så dette kan jeg like!
      Forresten, ligger du litt lavere på karbs for tiden? 🙂 Gjør dette selv, har litt ekstra jeg vil ha unna.. man blir altså aldri fornøyd 😉

    3. Flott jente på alle måter, unntatt det smilet der… Du ser ut som om du skjærer grimase. Ellers en topp blogg, flott kropp!

    4. Andrea: Så bra! Godt å høre 😀 Nei – det gjør ejg absolutt ikke, har du sett de enorme porsjonene mine med bananis eller?! Hoho 🙂 Liker bare å spise dødsmye karb etter trening i stedet for å spre det utover dagen. Rakk desverre ikke så mye i går ettersom jeg måtte på jobb – tar det igjen i dag 😉 Karbs <3

    5. Bare lurte på om du hadde silikon i puppene, ettersom at de ikke forandrer seg mye i forhold til diettene dine..? 🙂

    6. Hei.
      Ta godt vare på hunden din, kjære. Jeg hadde maken til hund, hadde fått hunden som adoptshund. Hunden BJEFFET og VISTE tennene sine en gang til en random løper. Det hele endte med at jeg måtte avlive hunden. Jeg leser bloggen din jevnt. Hver eneste gang jeg ser hunden din tenker jeg på den solstrålen som løpte bort til meg når jeg var redd, som snek seg til armkroken min da jeg var redd og som var hyperglad når jeg tok på meg sskoene. Verdens beste hund, Sebastianen min <3 hvil i fred, du var best <3

    7. Tidligere hundeeier: så utrolig trist å høre 🙁 skjønner at det var forferdelig! når det kommer til hunder som ser litt “skumle” ut så er jo papirer livsviktig! Heldigvis har vi det på henne, så ingen kan ta solstrålen vår fra oss. Håper du en gang finner en solstråle som Sebastian igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg