Havrekjeks bananachoc

Hei! Her kommer oppskriften på de supergode havrekjeksene jeg lagde i går;

50 g havregryn

1 scoop sjokoladeprotein

2 eggehviter

1 ss steviapulver ( Kan erstattes med sukrin eller annen søtning)

1 ts fiberfin

1/2 ts bakepulver

1 dl vann

1 ts bananessens

Bland det hele godt sammen, form til kjeks på bakepapir og stek de midt i ovnen på ca. 210 grader i 15 minutter. Jeg fikk 10  store kjeks – la de avkjøle seg på rist og nyyyt herlige kjeks! Banan og sjokolade er så utrolig godt sammen, jeg elsker virkelig disse usøtede smaksessensene fra Iherb! Bruker det i grøt, proteinkaffe, cottage cheese, kesam og i bakst selvfølgelig 🙂   Jeg måtte lage dissee to ganger, første forsøk ble epic fail med for mye vann/bakepulver/fiberhusk – og de ble mer boller enn kjeks. Ikke gjør den feilen 🙂


Dette ble etter-treningsmåltidet mitt i dag, 10 kjeks og en eple 🙂 Mye bedre i jafse det i garderoben enn det personen før meg har spist – jeg mistenker nemlig tørre riskaker etter smulene og dømme! Økta i dag gikk bra den og, merker at styrken kommer seg sakte men sikkert 🙂 Trener fortsatt etter treningsprogrammet PHAT, liker veldig godt kombinasjonen av styrke/volum. Rakk ikke så mange uker på det før jeg ble syk, men gleder meg til mange uker med det fremover! Vil du lese mer om dette programmet kan du gjøre det her. Jeg har gjort noen små endringer i forhold til øvelser jeg liker bedre, og vektlagt enkelte muskelgrupper mer/mindre slik at programmet passer bedre for meg. 

Jeg lovte bilde av pakken min fra X-life, og her kommer det:  

Ikke rart jeg måtte krangle med Ayla for å få dette 😀 Rene lykkepakken med kosttilskudd bestående av Troponin sjokoladeprotein, Nanox cappucinoprotein (NAM!), fres, ZMA og udo’s choice. Viser dere dette for at dere skal se hva jeg bruker av kosttilskudd. I tillegg til dette bruker jeg BCAA, L-glutamin og noen fatburners ( mest for koffeinet og energien sin skyld, det finnes desverre ingen magiske slankepiller). Jeg har også trekt ut to heldige vinnere av treningsdagboka – jeg har sendt dere mail/innboksmld på facebook 🙂

Ha en fortsatt fin kveld 🙂

 

13 kommentarer

Siste innlegg