Late lunsjer

Jeg antar at det er flere enn meg som ikke alltid har tid til å lage mat til dagen som kommer. Eller rett og slett glemmer av matboksene i kjøleskapet. Det har skjedd meg litt for ofte i det siste, og under ser dere hva det har resultert i. Sunne valg er enkle å ta selv om man ikke har et kjøkken tilgjengelig, så det er ingen unnskyldning folkens 😉



Dette er både godt og lettvint, og du finner alt av dette i vanlige matvarebutikker. Cottage cheese eller mager kesam, litt frukt/bær og funlight er alt du trenger! Hva liker dere å spise hvis dere har glemt matboksen?

18 kommentarer
    1. Aff ja det er det verste – når man kommer på jobb og innser at man har glemt matboksene!
      Speltlomper med kalkunpålegg og salat, pleier jeg ofte å kjøpe som alternativ. Ellers så har jeg alltid en ekstra proteinbøtte og en shaker under kontorpulten 🙂

    2. Skyr er en klassiker om min hverdag blir litt mer rotete enn vanlig. Gjerne sammen med eple, eller annen frukt. Variantene i innlegget her er jo også mye brukt! 😀

    3. Nora, eller andre, er det noen som har noen tips for å lære seg å like CC? har prøvd det med fun light saft, bær osv, men jeg klarer ikke å like det..

    4. Blir som oftest skyr/kesam/cc, kalkunpålegg og tomater 😉 Fint helsa er bedre igjen, forresten! Følger med, men poster sjelden kommentarer.. God helg! 🙂

    5. Så at du nettopp har bestilt fra iherb. hva var frakten på da? Jeg skulle bestille i går å da var frakten plutselig gått opp til 26$ motfor 6$ når jeg har bestilt før.

    6. Kezam/cottage c med blåbær og melon er super digg.
      Har et forslag til noe du kan prøve. Kokkosboller består jo av mye eggehvitte. piske eggevitte til det blir helt stivt, tilsette smelta genatin plater og søtingsmiddel. For meg er jo ikke sjokoladen det beste på kokkosbolla så det kan jo sløyfes. Ha “guffa” i kakeprøyte, eller en brødpose og klipp hull i hjørnet og lag små “boller” strø på kokkos, la de stå kaldt en stund før de spises. ikke det værste man kan ha i seg en gang i blandt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg