Dagen i bilder

Dagens lunsj: Cottage cheese, sjokoladeprotein, mandler og valnøtter. NAM!

Dagens kos:

Og enda så fint det begynner å bli i stua vår;

Så er det faktisk SOL i Trondheim i dag;

Dagens trening: Ut på tur med Aylami i det fine været:) Holdt meg greit under pulsgrensa mi, bortsett fra da jeg skulle gå opp trappa i blokka! Haha, vi har ikke heis her så den slipper jeg rett og slett ikke unna. Muligens må jeg tvinge Kay til å bære meg opp til øverste etasje hver gang 😉

Nå skal jeg legge meg i armene til kjæresten min å se suits – håper dere alle har hatt en herrrlig kveld 😀

18 kommentarer
    1. Heii
      Hvilket tun bor du i? Jeg bor i kolstadtunet. Så det da du gikk med ayla en dag sjø 🙂 skal selv stille for kaliber i år 🙂

    2. Hei! Lurte på om du kunne lage et innlegg om all den “spesialmaten”, da mener jeg sjokoladeprotein, steiva osv? hvordan du bestiller det, hva det koster og hvilken side som er den beste. Tusen takk!:D

    3. jeg bor i Kolstadtunet 10, veldigfint tun med masse hunder 😉
      skulle stille i bf men er litt for lita, så denne gangen blir det bikini 😉

    4. Nora!
      Litt off topic! Men nå har jeg lett rundt overalt på hele nettet føles det som, men kanskje du vet hvor jeg finner mer info om hvordan/når og sånne ting om den nye grenen som har kommet til Norge som heter Bikini? Vil gjerne stille i 2013, men er vel kanskje litt mye å håpe på at de har satt en dato på det allerede nå. Uansett, har lest med deg hver dag nå lenger enn jeg kan huske, keep up the good work! Du er en kjempejente 😀 (virker det som hvertfall!)
      Ha en strålende dag 😀

    5. Hei Nora!
      Jeg leser bloggen din hver dag, men har så langt aldri kommentert noe (av ren latskap, dessverre..)
      Jeg vil abre si at du er en utrolig sprudlende og inspirerende person! Det er fascinerende å se hvor godt du tar dette med treningsforbudet og at du fortsatt har stå-på-vilje og glede i livet ditt. Jeg har fulgt deg ganske lenge nå, så jeg skjønner godt at du er både skuffet og lei deg. Jeg vil bare beundre deg for måten du takler dette på, og er superglad for at du fortsatt inspirerer meg med matoppskrifter og andre treningsmetoder.
      Du virker som et gjennomført herlig menneske – ikke slutt å blogg!
      Godklem fra Ingrid 🙂

    6. Hei, søte Nora 🙂 ville bare titte innom og takke for den fine bloggen du har, og fortelle om det lille prosjektet mitt i dag! Jeg lagde hamburgerbrødene dine i dag, og blandet i tillegg inn fersk hvitløk og persille i røra – det ble sååå godt! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg