Little by little

Hei dere! Jeg er skikkelig gladjente i dag, formen kjennes BRA og jeg har masse å glede meg til. Kjennes ut som jeg blir litt friskere og har litt mer energi for hver eneste dag som går 🙂 Nå er det bare en arbeidsdag igjen før det blir langhelg i Sandefjord med den herlige jentegjengen min som jeg har savna sånn i sommer! Ikke rart jeg gliser sånn på vei hjem fra jobb;

Knallråsa genser finner du her, og denne digge treningssingletten er det 25% på ut juli 🙂 Ting begynner å komme på plass i leiligheten, men jeg vil ikke vise den frem før den er ferdig – fortsatt mye flytterot og småting som mangler. MEN – en god del ting er jeg fornøyd med, spesielt med å ha fått så mye egne hyller 😀

Egen hylle til shakere & matbokser:

Egen hylle til klær fra Better Bodies:

Egen hylle for varer fra Iherb:

Veldig fornøyd med andre ord! Veldig fornøyd med at dette blir den første natta i leiligheten også, så nå skal jeg krype inn i armkroken til kjæresten min og kose meg resten av kvelden 🙂 God natt alle sammen!

22 kommentarer

Siste innlegg