Litt av alt

 

Nå om dagen spiser jeg akkurat det jeg har lyst på – og følger magen min. Helt ærlig er det noen gang lettere å bare følge en diett, da er det jo bare å spise akkurat det jeg har fått beskjed om. Når jeg kan spise akkurat hva jeg vil er det jo så mye vanskeligere å bestemme seg, og i går ble det litt av alt jeg hadde lyst på til kveldsmat. Jeg vingler alltid sånn når jeg skal bestemme meg for noe, derfor gikk jeg fo denne mixtallerkenen:

Fluffen bestod enkelt og greit av disse ingrediensene pisket sammen med håndmikser – perfekt med kasseinprotein før man finner senga!

Inne i speltlompene var selvfølgelig dette;

Her er en fargesprakende jente klar for å sykle hjem fra jobb og til den nye leiligheten vår – derfor veldig fornøyd 😀 Skrur flatpakker som en helt nå om dagen, og jeg må si jeg virkelig følte meg hjemme da jeg fikk mine første iherb pakker med masse digg i på døra!! 🙂


GOD HELG 🙂

19 kommentarer

Siste innlegg