Klar for helg!

Hei dere! Jeg tok helg i går, og har brukt dagen så langt til å ( hold dere fast) trene! Men enn så mye jeg setter pris på bekymringskommentarene jeg får inn, så er det ikke vits i å komme med noen nå 🙂 får jo lov av legen å gå tur med Ayla, men å ikke komme over 120 i puls og helst ikke i nærheten av det heller. Derfor gjorde jeg akkurat det samme på trening i dag, og holdt meg på ca. 100-110 i puls gjennom “økta.” Det kan vel knapt kalles ei økt, men det gjorde utrolig godt likevel! Jeg er smertelig klar over at det ikke hjelper på muskelmassen min å ta 7,5 kg i skulderpress som idag, men det er heller ikke derfor jeg gjør det – det er for psyken sin del. Hodet mitt trengte rett å slett å få være på Kaliber, ha treningsmusikken på ørene samtidig som jeg surret litt rundt og løftet på de letteste manualene som finnes på gymmet. Jeg har jo tross alt ikke vært der på to uker nå, og det blir desverre minst to uker til neste gang også. Jeg fikk i allefall stilt litt av treningssuget, her er ei fornøyd jente i garderoben;


Denne toppen er så kul på begge sidene, måtte  bare vise dere 🙂 Ekstra kult er det at ryggen min fortsatt former en V – woho!

Vedig fornøyd med å endelig kunne spise en shaker fylt med dette igjen;


Knuste riskaker, steiva, kanel og vaniljeprotein


Tilsett litt vann og dig in 🙂 Ser nasty ut, men smaker nam!

Vel hjemme var det klart trening av ei annen jente, nemlig Ayla. Hun blir flinkere og flinkere hver dag, og det er så gøy å se fremgang med henne når jeg ikke får det til med meg selv 🙂 Etter trening fikk hun  løpe litt rundt og kose seg, se på denne glade og nydelige skapningen;

Nå skal vi pakke bilen og sette kursen mot Frøya for å feire at verdens beste pappa fyller 50 år! Gleder meg skikkelig til denne helga med familien og feiring av papsen – og ønsker dere alle en riktig god helg!

23 kommentarer
    1. Deilig å se at du er på trening igjen 🙂 greit at du ikke trener tungt, men du får hvertfall vært der! 🙂
      Jeg digger den toppen, og den dukker forhåpentligvis opp i postkassa en dag. Kos deg masse i helgen! 🙂

    2. går det ikke an å bruke puffet ris istedenfor riskaker? Har ikke prøvd selv (er ikke SÅ inne i fitnesskosthold) men det må da være enklere enn å drive å knuse riskaker?

    3. Du er tøff! You go girl! Måtte bare si det, har fulgt bloggen din en stund og du er badass!! Visste du at riskaker er faktisk usunt? Leste at man blir svært sulten av det,og gjerne overspiser:O Synd igrunn,fordi riskaker er DIGG!!!

    4. Hang in there! Jeg har ME, så jeg forstår godt hvordan du har det når du ikke kan trene. Jeg har vært syk i snart 18 mnder, men bloggen din gir meg masse inspo til å spise sunt og godt så lenge! Takk vakre deg <3

    5. Hei. Kan du hjelpe meg med noe? Jeg har planer om å stille i bf neste år, og lurer på hvordan jeg skal planlegge dette økonomisk. Hvor mye brukte du på å stille sist gang. Hvr mye bukte dup fet forskjellige? På forhånd, tusen takk:)
      God bedring!

    6. Har du tips til hvordan jeg kan miste muskler på beina mine? Har trent i 4 år, og har masse muskler i beina.. Dem går ikke bort!:( Trener på ellipsemaskinen hver dag nesten, men spiser jo endel fisk og kylling da,så får i meg proteiner som bygger muskler..Skal jeg kutte mesteparten av proteinene elr? Evt slutte å trene?:O Mange spm det her, hehe:)

    7. Så deg på trening 🙂 Ser veldig bra ut 🙂 Synes du er tøff som står på likevel 🙂 Håper du fortsetter å blogge likevel om det ikke blir konkurranse til høsten da. Du har jo alltids neste år å glede deg til 🙂 God sommer 🙂

    8. elisabeth: Hei! Det dyreste er uten tvil drakten – 1800 for svart og alt fra 4-8000 for finale. I tillegg trenger du farge, jeg betalte 1000 per konk for spraying. Du trenger også smykker, sminke og “glitter” til finalen, itillegg til at de fleste legger på falske negler, og sko til begge rundene. Litt avhengig av hvor mye, og hvilke merker du velger her, jeg brukte noen tusen på dette Du må også være registert i nkf, og betale en klubbavgift disse to tilsammen er 750 kr.

      Hvis du ikke bor i nærheten kommer jo også reisekostander, og overnatting. Så alt i alt blir det en god del ;P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg