Bildedryss

I går feiret jeg som nevnt bursdagen min, og det var superkos. Her er det klart for besøk av fine jenter som ikke vil bli avbildet på bloggen, så derfor får dere et bilde av kjøkkenbordet istedet:


I de spennende pakkene er det grønnsaker – utrolig godt å grille de sammen 🙂


Jeg har siklet på den nye dreamisen helt siden den kom i butikken – og den skuffet ikke 😀 NAM!

Jeg var mildt sagt METT etter en super kveld med fine jenter, og fikk vondt i magen som vanlig. Jeg lærer aldri av disse spisedagene! Uansett, i dag sov jeg til halv fire (!!!)  så det er tydelig at det er et eller annet galt med kroppen. Tror ikke jeg har sovet så lenge i hele mitt liv! Med mye søvn og alle lager i kroppen fylt opp prøvde jeg meg på ei treningsøkt i dag. Den gikk bedre enn forventet, selv om jeg lagt ifra løfter 100% ennå. Ettersom jeg løfter lettere nå fokuserer jeg veldig på kontakt med musklene og rett teknikk når jeg utfører øvelser. Viktig å gjøre det beste ut av treningsøkta 🙂 Dagens økt så slik ut:

Benkpress med manualer: 6 x 3, 17,5 kgs manualer

Skråbenk med manualer: 3 x 12, 15 kgs manualer

Hammerstrenght brystpress: 3 x 15, 30 kg på hver hånd

Cableflyes i skråbenk: 2 x 15, 10 kg

Bicepscurl med EZstang: 3 x 8,  23,5 kg totalt

Konsentrasjonscurl med manualer: 2 x 15, 6 kgs manualer

Sittende franskpress med EZstang: 3 x 13, 22 kg totalt

Pushdown med tau: 2 x 15, 25 kg

Sittende dips mellom benker: 2 x 15 reps, 20 kg på fanget

Ikke helt optimalt med tanke på vektene, men jeg fullførte bedre enn jeg har gjort den siste uka og er veldig fornøyd med det:


Kveldstur med godjenta etter trening – må utnytte det gode været når vi først har det her i Trøndelag!

Nå skal jeg legge meg på sofaen for å heie på England, før jeg skal tvinge kjæresten min til å gi meg bursdagsgave med engang klokka blir 12 😀 Ha en fin kveld alle sammen!

16 kommentarer
    1. Så ut som du hadde en kjempefin feiring 🙂 Og så bra at du føler det går bedre med tanke på å bli frisk og trening!! 🙂
      Det siste bildet der av hundejenta var bare helt nydelig *smelt* 🙂

    2. Gratulerer så masse med dagen:)
      Alltid gøy å lese bloggen din – Du sprer både motivasjon og treningsglede, Nora!

    3. Gratulerer masse med dagen, i dag 😀
      så koselig å se at du har kost deg i helga 🙂 og isen er god ja 🙂 HIhi. Godt at du er på bedringens vei, kjedelig å være syk!

    4. Så mye herlig mat! 🙂 Så super godt ut!
      Noen ganger trenger kroppen litt ekstra hvile, og det trengte du nok 🙂 Superdeilig!
      Ha en flott bursdag – gratulerer med dagen 🙂

    5. Hurra hurra for deg:) Flotte bilder, så mye deilig mat og søtt <3
      Bra økt, og du trengte nok den søvnen vil jeg tro:) Håper du får en fin fin dag!!

    6. Så ut som du hadde en fin feiring, Nora 🙂 Masse deilig mat ikke minst! Jeg lurte på om du anbefaler cardio før eller etter styrketreningen? Spiller det noen rolle? Dette halvåret har jeg starta med cardio først, men ser det er flere som gjør det omvendt. Håper på svar 🙂

    7. hei! 🙂 Så ut som en kjempe fin feiring. Jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om hva du spiser etter trening, evt drikker og hvorfor? Jeg har hørt banan er bra, men det blir litt kjedelig i lengden. Trenger tips 🙂 Kjempe fin blogg du har, motiverende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg