Febersukk

Jeg har ikke blogget på noen dager nå – rett og slett fordi jeg ikke har hatt noe positivt å komme med. Jeg vil jo at dette skal være en blogg som skal spre treningsglede og matglede og som utelukkende skal være positiv. Den der dumme forkjølelsen jeg snakket om tidligere i uka har bare blitt verre, og jeg har bare blitt slappere. Har fått gjennomført styrkeøktene mine og tvingt ned diettmaten i en sår og vond hals, ikke tid til løsere tøyler selv om jeg er syk. Selvpleien de siste dagene har sett slik ut:


Akkurat sånn har de fleste kveldene denne uka sett ut, men jeg satser på at det snart vil endre seg! Etter å ha jobbet fredagsnatta fant jeg ut at det var mye bedre for kroppen å få sove, i stedet for å stå ute og fryse til langt på natt. I Trondheim er det faktisk så kaldt om natta at jeg måtte hente frem vinterparkasen, og jeg fikk noen rare blikk på vei til jobb på fredagskvelden.  Heller det enn å fryse, etter min mening 😉 Lørdagskvelden lå jeg på sofaen akkurat som på bildet over, og det skal jeg fortsette med i dag. Unntaket er en tur i bymarka med en god venninne og  fine firbeinte hunder. Satser på å få lufta vekk både forkjølelse og feber – i morgen er det ei ny uke og da SKAL jeg være frisk og fit 🙂 Gode treningsøkter, god mat og positive blogginnlegg venter 😀

Håper dere har hatt ei bedre helg enn meg kjære lesere 🙂 

16 kommentarer

Siste innlegg