Summerlovin

Gud som jeg elsker sommer! Vi er jo ikke akkurat bortskjemte med som og varme her til lands, iallefall ikke i Trondheim. Derfor er det så utrolig godt med slike helger som dette har vært – med sol og grillvær! Jeg trente den siste økta mi på 5-splitten i går, og i morgen går jeg over til et nytt treningsprogram. Jeg synes det er viktig å bytte program med jevne mellomrom, slik at jeg ikke stagnerer på programmet. Med fri i dag er jeg opplagt og klar for min første økt med PHAT i morgen, skal fortelle dere mer om programmet etterhvert 🙂 

Gladjente etter trening utenfor Kaliber 🙂  


Knuste riskaker, melkesjokoladeprotein, stevia english toffee og litt vann spises med en skje etter trening. Rakk nemlig ikke å lage risboller 😉 

Selv om jeg er på diett synes jeg det er veldig koselig å spise sammen med familien min. Så når vi dro på besøk til min kjære mamma og pappa i helgen spiste vi alle det samme, jeg veide bare opp min del av maten på forhånd. Det trenger ikke være “vanskelig” å bli bedt hjem på middag – det handler bare om å ta litt forhåndsregler! Trenger absolutt ikke å unngå sosiale sammenhenger på diett. Under ser dere min “del” av grillen – og nåde den som prøver å nærme seg denne 😉 Denne jenta deler ikke på maten sin!


I dag har jeg seriøst ikke gjort noenting – og det har vært skikkelig godt! Jobbet både natt til fredag og lørdag, så jeg trengte en lat søndag kjenner jeg. Sov nesten til klokken var 1, dro i hundeparken og sett fotball resten av dagen. Nå er det vel på tide å røre meg litt selv i stedet for å la de på skjermen gjøre det, så får både jeg og Ayla trimmet oss litt. Må bare legge med et bilde av  godjenta – hun er så nydelig 😀

Ha en fortsatt fin søndagskveld, og husk at i morgen ligger en ny uke med blanke ark foran deg! 

26 kommentarer
    1. Maren Haugervåg: De er vant til at jeg har egen mat, det har jeg hatt i noen år 😉 Så de er veldig forståelsesfulle og støttende! Men på slutten av dietten i fjor gledet de seg til at jeg skulle bli ferdig – de synes jeg var alt for tynn 🙂 Og der er jeg helt enig med dem, men nå er jo ikke sceneform slik man går rundt hele året 🙂

    2. Kjekt å se at det ikke bare er Bergen som er velsignet med godt vær om dagen 😉 Har hatt en helt himmelsk helg med soling, park-kos og grilling 😀 Grillspydene dine såg kjempegode ut btw! Yummiii 😉

    3. Så nyydelig du er Nora!! 🙂
      Det måltide ditt etter trening ser så vannvittig deilig ut, får helt vann i munnen hver gang jeg ser bilder av det! 😀
      Ha en super start på uka Nora! 🙂

    4. Åh, herlige du! Ekte matglede, hihi 😀 Gøy at du skal begynne med nytt treningsprogram, gleder meg til å høre hvordan det funker!

    5. Bra jeg ikke var der, da hadde grillspydene levd farlig, hehe 😀
      Så nydelig hun er, forstår godt du bare må legge ut bilde av henne. Har tendensen til det samme selv 🙂 Ha en fin uke!

    6. hvor mange riskaker pleier du å spise etter trening? har så problemer med å finne ut hvor MYE karbo jeg skal innta rett etter trening .. :S

    7. hei. Jeg lurte på om du kunne komme me noe mattips?
      Jeg er veeeldig kresen. Jeg liker ikke noe frukt eller grønt. Jeg har tenkt å prøve og begynne å lære meg og spise det. Foreksempel leverpostei og agurk på skjeva. Men det er noe som kommer til og ta tid. Så jeg lurte på om du har noe spesielle tips? som du kan komme med, eller vise på bloggen.
      Det eneste jeg liker av frukt er eple, så jeg spiser jo det.

    8. Så velig godt ut, men så mye mat det egentlig er! Jeg kunne aldri klart å spise så mye… Er det en del av dietten liksom?

    9. Anonym: Tja, jeg spiser verken leverpostei eller skiver – så det blir vel litt vanskelig å komme med slike tips på bloggen 🙂 Her går det i rent kjøtt, frukt, ris og grønnsaker dagen lang 🙂

    10. Elsker bloggen din!
      Kunne du ha lagd et innlegg om hvilke proteinpulver du vil anbefale og hvor du finner de?
      Trener kickboxing 2 dager i uken og styrke 3 dager, hva skal jeg spise/drikke under/etter/før treningene? 🙂

    11. Emilie: Sjekk dagenes innlegg, der er det gode tips til etter trening! 🙂 Før ville jeg ha spist et eple, og fylt på med mye væske under trening 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg