Bildeupdate

God kveld 🙂 Istedet for at jeg skal blogge enda engang om at vi har det kjempefint, trener og spiser bra tenkte jeg heller at jeg skulle vise dere litt bilder. De sier jo tross alt mer enn 1000 ord 🙂

Vi har vært på båttur – og da er mat selvfølgelig viktig å ha med når en skal være borte halve dagen. Jeg fylte en shaker med 2 bokser tunfisk + et halvt kilo grønnsaker, i tillegg til karb i form av riskaker og epler. Slå den matpakken 😉 

Vi har trent, og jeg fikk til og med lurt med meg Kay på et par cardiorunde! Ikke verst, om jeg skal si det selv. Greit å svette litt for å komme til denne utsikten:

Vi har spist mye god mat – både på resturant og på hotellet. Jeg forsikret meg selvfølgelig om at det var komfyr + treningsstudio her før jeg bestilte turen 😉 Så må jeg bare si tusen takk til dere som fortalte meg hvordan jeg får tak i diet coke cherry OG karamell riskaker hjemme i Norge – jeg har virkelig verdens beste lesere!


Sommersalat med sverdfisk


Omelett & grønnsaker


Grillet sverdfisk & grønnsaker med ris

Det er altså NULL problem å være på diett selv om man er på ferie . Alt er jo hva man gjør det til selv 🙂 I morgen har jeg likevel store planer om å IKKE følge dietten – jeg har nemlig fått invilget spisedag av coachen etter ukas målinger. Gjett hvem som gleder seg til å kjøpe hele fruktmarkedet i morgen?! 😀 Jordbær, vannmelon, moreller, fersken – det blir så digg! Jeg skal selvfølgelig ikke bare spise frukt på spisedagen min, blandt annet er det et par iser som har fristet hele oppholdet, så de går nok ned i morgen 😉 Skal dokumentere det hele med bilder, sånn at dere får se hvordan en spisedag for denne jenta ser ut. Kjenner jeg gleder meg allerede 😀 

Helt tilslutt må jeg bare legge med et par bilder som ikke har noen ting med trening å gjøre. Vi leide oss buggy i dag, og cruiset rundt på øya. Det var dødsgøy, og jeg var hoppende fornøyd med kjøretøyet vårt! Her kjøres det på venstre side av veien, noe jeg ikke fikk dreisen på helt med det første. Kay fikk et par litt for nærme besøk av tornebusker før vi ble enige om at de beste var å bytte sjåfør, haha 😀 Morro var det i allefall 😀


Nå har jeg store planer om å KNUSE kjæresten min i minigolf, jeg er så sikker på skillza mine at vi har veddet om et par sko! Wish me luck 😀

33 kommentarer

Siste innlegg