Kypros calling

God kveld Norge 😀 Jeg storkoser meg i Kypros med Kay, og kunne rett og slett ikke hatt det bedre. Hvite strender, sol og varme og ingen lekser som henger over hodet mitt. LYKKE 🙂  Men siden dette er en blogg om trening og kosthold – og ikke reiseliv, tenkte jeg å vise dere hvor lett det er å være på diett på ferie. 

1. Kjøp bra mat. Kyllingfilet, egg, tunfisk, ris, frukt og grønnsaker har de faktisk over hele verden 😉 

Jeg fant til og med denne herligheten i butikken – riskaker med sjokoladesmak 😀

 

2. Spis bra mat. Enten lag den på hotellrommet, eller bestill ute. Kelnere forstår no oil, no butter, no dressing over hele verden også 😉 

Kyllingsalat hjemme smaker like godt som laks & avocado salat ute 🙂

3. Tren bra. Cardio ved rask gange i strandkanten eller svømming slår lett å gå på mølla. I tillegg så har de treningsstuido over hele verden også 🙂

Jeg tar igjen Kay snart! Mangler bare bittelitt på gunsa 😉

4. Slapp av og nyt ferien. Kroppen har nemlig godt av restitusjon og hvile, noe jeg har tenkt å gi både kropp og sjel massevis av! 

Håper alt står bra til der hjemme også! Nå skal jeg finne senga, morgencardio venter i morgen tidlig før jeg tar fatt på en ny og herlig dag. Natta!

36 kommentarer

Siste innlegg