Lykkefredag!

Dette har vært en FANTASTISK fredag! Jeg stod opp tidlig, og rakk å gå tur med Ayla mens det enda var sol og finvær. En time ute i skogen var en perfekt start på dagen før jeg tok fatt på skolearbeidet. Regnet kom 2 sekunder etter vi kom inn døra, så værgudene var glade i meg i dag!

Etter litt intens lesing fikk jeg telefon fra DnB om at jeg har fått sommerjobb der 😀 Så nå er sommerjobben endelig i boks, hurra! Jeg hadde så utrolig lyst på denne jobben, og ble derfor helt sinnsykt glad når de ringte. Litt seinere fikk jeg hentemelding om at det var kommet pakke til meg fra verdens beste sponsor, Nordic Nutrition! Viktig med gode kosttilskudd nå som det er diettstart 🙂 Det var ei veldig fornøyd jente som hentet denne pakken:


Yndlingsproteinet creamy milk chocolate, raspberry smoothie protein, kreatin monohydrat, kreabolic, XtraVol og frenzy fatloss!

Som om ikke alt dette var nok, så var coach Gunnar kjempefornøyd på dagens formsjekk. Under vinterpelsen jeg har lagt på meg mener han jeg har klart å bygge en god del muskler siden i fjor, spesielt på bein og skuldre. Akkurat de områdene jeg har jobbet mest med, så det vel sånn at hard work pays off 😉 Jeg har spist mye og trent hardt siden i fjor, og jeg gleder meg til resultatene av det kommer tydeligere frem! Dietten er klar og jenta er iallefall klar for å si hadetbra til fett og heller ønske blodårer velkommen. Det kommer til å kreve x-antall timer cardio og timer på kjøkkenet – og jeg gleder meg 🙂  Det er et uttrykk som sier “you can’t flex fat” – men det driter jeg i og gjør det likevel, mihi!

Sånn er altså formen per dags dato – så skal jeg slenge ut noen bilder av formen hver uke. Blir gøy å vise dere de radikale endringene som skjer med kroppen under en konkurransediett! Det beviser bare at ALT er mulig – så lenge man går inn for det 100%. På toppen av hele denne herlige fredagen var det jo RYGGDAG i dag! Yndlingsdagen min 🙂 Knallgod økt på et knallbra gym. Jeg liker ikke å sammenligne meg selv med andre, men jeg henter mye motivasjon fra andre dedikerte mennesker. Derfor er det så godt å trene på et gym som er stappfult av ivrige treningsnarkomane 🙂 Etter endt økt måtte jeg harryflexe litt sammen med to andre supersøte treningsnarkiser i garderoben! Tonje og Marie skal debutere i BF til høsten, og de herlige jentene har en blogg du kan sjekke ut her.

Ønsker alle en HERLIG fredagskveld, og jeg vet iallefall at jeg kommer til å sovne med et glis rundt munnen 🙂 Lykkefredag!

41 kommentarer
    1. Du ser helt fantastisk ut! gleder meg til fortsettelsen. Har fulgt deg lenge nå, og har kjempe lyst til å prøve dette selv en gang i fremtiden!

    2. Graulerer så masse Nora 😀 herlig!
      Jeg må jo være ærlig med deg, jeg syns kroppen din er utrolig flott 🙂 du er eg bevis på ei ordentlig sunn og frisk jente 🙂 og du har hatt en herlig fremgang 🙂 gleder meg til å følge deg videre ! Blir alltid motivert når jeg er innom her 🙂
      God fredag<3

    3. Litt av en lykke fredag 😀 Er ikke i tvil om at det finnes kvalitetsmuskler under huden din etter det siste året med hard jobbing (og alle den gode maten som har fristet meg gjennom dietten, hehe) ! Synes formen din er fin nå også jeg da 😀 God helg!

    4. Se der ja! Blir utrolig spennende å følge deg nå når du skal på diett! Er bra med muskler på deg nå hvertfall! 😀 Stå på Nora!

    5. Du ser fantastisk ut!! 🙂 Skulle gitt mye for den magen der 🙂 Blir spennende å følge deg fremover 🙂 Lykke til med diettstart 🙂

    6. Hei Nora! Jeg bare lurte på en ting, er det noe vits i å ta kreatin når man går på kaloriunderskudd og skal ned i vekt? Eller har du ville ventet til man skal begynne å bygge? Og en ting til, ser du har fettforbrenningstabletter med koffein og kreatin, ødelegger ikke koffeinet effekten av kreatinet?

    7. Vil dietten være klassisk fitness diett som i gamledager med ca 50% karbo, 35% proteiner og 15% fett (evt 40/40/20), eller vil det være en mer moderne lavkarbo variant, dvs ca 20% karbo, 40% proteiner og 40% fett?

    8. Monica: Jeg tar kreatin hele året rundt, så det ville jeg ikke ha tenkt på om jeg var deg:) Koffein kan blokkere litt for kreatin, men jeg er koffeinavhengig – så det går bare være! Føler likevel at jeg får mye effekt av kreatin 🙂

    9. måste ju säga att du har snyggare kropp nu 🙂 men men blir kul att inspire.ras lycka till….

    10. Wow!! Nora, du ser bare helt sinnsykt bra ut akkurat nå!! Du inspirerer sånn!!:D Mitt første mål er å klare 40kg i benkpress, det hadde vært sinnsykt gøy å klare! Jeg skal ikke bli fitnessutøver altså, bare en bedre meg! 😉 Takk for at du er den du er, og tørr å være deg selv! 😀 Man får endel “usynlig” pes i venninneflokken når man velger å leve litt annerledes enn det de fleste gjør. Stå på!!:D

    11. Elsker treningsgleden din!
      Blir kjempespennende å følge med frem til høsten:) Du ser absolutt superflott ut!

    12. Nora du er bare herlig, og en utrolig inspirasjon!! Gleder meg til å følge deg mot konkurranse 🙂
      Gratulerer masse med sommerjobben!!

    13. imponerende hvordan du har klart å legge på deg “de riktige” stedene og holde fettet unna de “gale stedene” som f.eks mage.. 🙂 føler selv at hvis jeg skulle gått på en bulk, hadde jeg sittet igjen med tynne ben og valker på magen! flott form 🙂

    14. Nå skal jeg ikke rippe opp i fortiden – men jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du klarte å snu tankegangen din. For jeg mener å huske at du strevde en del i tiden etter konkurransen mtp å akseptere at kroppen endret det. At det rent mentalt var veldig tøft for deg. Det tok lang tid før du klarte å føle deg komfortabel nok til å legge ut formbiler o.l… Så jeg bare lurer på hvordan du klarte å snu tankegangen din? =) Vanvittig bra jobba – ikke bare kroppsmessig, men jeg mener dette med å klare å snu den trenden du var på vei inn i

    15. Gratulerer med sommerjobb! 🙂 Har du begynt på diett nå? Tenkte å hive meg på diett samtidig som deg, så slipper jeg gjøre det aleine 🙂

    16. Hurra for pakke i posten! Jeg har prøvd å få bestillt melkesjokoladeproteinet en stund nå, men de er alltid tom på lager.. Vet du noe om hvor ofte de “fyller på”, eller eventuelt om andre steder jeg kan få tak i det? Oppskriftene og idèene dine er så inspirerende, at jeg tenkte jeg skulle prøve å mekke litt “proteinsnop” selv 😀
      Lykke til med diettstart!

    17. Tusen hjertelig takk til dere alle for positive tilbakemeldinger!! 😀 Gleder meg masse til å konkurrere igjen, og er utrolig glad for at dere følger meg på veien dit 🙂

    18. jernhelse: Jeg kan legge ut et innlegg om det til uka 🙂 Det var nemlig ikke lett, så hvis det kan hjelpe noen andre å høre min historie så er det verdt å dele den 🙂

    19. Jeg har vært gjennom likendende selv, og heldigvis klart meg greit. Men en skal virkelig være sterk for å klare å bryte slike tankemønstre. Jeg synes dette kommer veldig fram hos deg ved at du faktisk må ta i mot så mye dritt i kommentarfeltene dine – ofte er slikt nok til å rive folk ned.. Så ja – jeg synes absolutt du skal skrive noe om det, hvis du selv vil da!! For det du har klart er jo kjempesterkt gjort

    20. For en kropp! All ære til deg for det du har klart å oppnå 🙂 Håper du deler så mye som mulig av de endringene du gjør nå når du skal på diett og forteller masse om tiden din fremover.
      Selv begynte eg med det eg vil kalle for ordentlig styrketrening i februar. Gikk ned i målene rundt feks mage og bein frem til mars og gikk dessverre opp igjen på grunn av sykdom. Nå er eg frisk og rask igjen etter en rekke runder meg forskjellige “sykdommer”, og har i en et par uker gått på diett nå. Gikk litt ned i 1 og en halv uke og etter det så har vekt og “målebåndet” stått i ro. Gjør det samme(faktisk litt mer) enn det jeg gjorde tidligere i år, men fortsatt skjer ikke det som jeg vil. Vet at trening, søvn og kosthold er helt avgjørende faktorer. Så trenger så mye inspirasjon som mulig med tanke på at eg ikke har prøvd meg på en “diett” på samme måte tidligere og har en god vei å gå frem til sommeren. Kan tippe at eg har en fettprosent på 25+ og ønsker å komme ned til 20(-). Problemområdene er lår og mage(andre steder er det omtrent ingenting å miste), så takker og bukker for alle råd og inspirasjon du kan komme med!
      Du har virkelig en flott blogg, og at du har det at man skal være sunn i fokus er utrolig bra og en stor hjelp til mange der ute 🙂

    21. Du er strålendes ut! en sann inspirasjon hver eneste dag 🙂
      er jeg litt treningslei en dag så leser jeg blogginnleggene dine og springer ut dørene straks etter !
      Du ser nydelig ut, blir gøy å følge deg videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg