Bootcamp

God morgen! 😀 Det er nemlig morgen for meg,  jeg tillot meg selv å sove lenge i dag. Var jo oppe helt til 12 i går, husker ikke siste jeg klarte å holde øynene oppe. Jeg er så wild child! Etter eksamen i går hadde jeg behov for å gjøre noe helt annet enn lekser, og ingenting kunne klaffet bedre enn av Bootcamp på Lillesand startet opp igjen i går! Blant annet er dekkvelting, trx, hinderbane, kettlebells og sandsekker satt sammen til en morsom time i militærstil. Det er en superbra måte å gjøre cardiotrening på, veldig greit å variere litt 🙂 Jeg var selvfølgelig for opptatt med alle øvelsene til å filme de, men jeg fikk med lite klipp tautrekkinga helt på slutten – som vi tapte med glans:

 

 Stigen er favorittøvelsen min på Bootcamp, det er så gøy å slenge seg bortover rekka. Jeg liker å tro at jeg er sterkere enn eier Øystein i den 😉

Nå er det klart for mat før jeg må inn i eksamensmodus igjen, og idag ble det en kjapp og enkel løsning. Eggerøre av fire egg, litt melk, gulrot, babymais og brekkbønner og med masse krydder! God start på dagen med skikkelig mat. Nå er det full fokus på lesing frem til trening i ettermiddag, og endelig er det ryggdag igjen! Rygg er favorittøkta mi, markløft, nedtrekk, roing – gotta love it 😀 

Hva skal du trene i dag?

19 kommentarer

Siste innlegg