Vårsteming

God morgen! Jeg våknet til fuglekvitter og strålende sol i dag – endelig er det vår! 😀 Jeg skjønte ikke helt hvorfor jeg møtte så lite mennesker ute på morgentur før jeg kom på at det er 1. Mai i dag. Digg at Mai tok med vårstemning til Trondheim, det var jeg 100% klar for nå! Jeg hadde som vanlig med meg verdens beste cardiopartner ut i sola, og jeg tror hun synes det var minst like godt med vår som meg;

Et lite tips fra meg er å sprite opp treningsgarderoben med knallfager, for å spre litt vårstemning på gymmet også. Perfekt timing at Better Bodies har salg på topper akkuat nå 🙂 Et par av disse er på vei til postkassa mi, hurra!

Jeg sitter på skolen og må virkelig komme i gang. Første eksamen er i morgen, og det er i retningsfaget mitt – derfor er det spesielt viktig for meg at den går bra. Her skal jeg tilbringe noen timer i dag, før beina skal gå gjennomgå på trening. Jeg dropper ikke trening selv om jeg har eksamen i morgen, rett og slett for at jeg må fylle dagene mine med noe jeg liker i tillegg til all lesinga. Litt “metime” trenger jeg hver eneste dag, og den får jeg på trening 🙂 Trening gir mening! Å  trene gir meg mer energi, mestringsfølelse og ikke minst glede. 


Ønsker alle som har fri en strålende  vårdag i sola, og alle andre studenter masse lykke til 🙂 

11 kommentarer
    1. Trondheim er fiinest idag!
      Og Nora, vil tipse deg om å ta med deg en hundeleke på tur – planker, piner o.l. kan flise seg opp å sette seg i halsen på hunden som kan ha fatale konsekvenser. Jeg kjenner en som mistet hunden sin fordi mens de kastet pinne satt det seg en splint i halsen.

    2. Høres ut som en bra eksamensoppladningsplan. Fant ut etter noen eksamensperioder selv at det beste er å ta fri fra lesingen kvelden før, og lade opp med kos 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg