Hverdagslykke

Midt oppi at jeg er superstressa over fire eksamener som nærmer seg faretruende raskt er det små ting i hverdagen som lyser opp dagene mine. Det skal ikke mer til enn å våkne til blå himmel og en overentusiastisk hund som vil ut på tur for å få det som i mine øyne er verdens beste start på uka. Hun er tilogmed så flink at hun poserer når hun ser et kamera! Lærer fort av sin nye matmor 😉

Enda bedre er det å få pakke fra Better Bodies i posten! Lykke 😀 Likte spesielt godt denne singletten, så den måtte på med engang. Elsker trene i nye treningsklær, det gir meg et lite ekstra gir på trening hver gang. 

 

GLAD jente klar for ei brystøkt på bildet over, og før trening drikker jeg alltid proteinkaffe. Den er hellig. Kok opp bittelitt vann og ha to ts kaffepulver i et stort glass. Rør ut kaffepulveret i det kokende vannet. Lag shake på vanlig måte av med ønsket proteinpulver, jeg synes både vanilje og sjokolade er digg. Hell shaken over i glasset, rør godt,  add noen dråper stevia og dryss til kanel på toppen – så er du good to go! 

Ha en herlig start på uka alle sammen, og sett pris på de små tingene 🙂
12 kommentarer
    1. Vil du skrive om noen enkle grep/tips for noen som vil starte å trene, men ikke vet hvordan man skal trene, eller hva som er viktig? 🙂
      Jeg har virkelig motivasjonen oppe og har prøvd i et par uker å trene, og jeg trener hver dag i form av styrke/utholdenhet, men vet liksom ikke om jeg gjør det rett. Føler meg ikke i noe særlig bedre form eller noe.. 🙂

    2. Tror min hund burde lært litt av din hund, hver gang jeg kommer med kameraet blir hun vettskremt:p Proteinkaffe er godt, liker spesielt de med lite kaffe og mye proteinshake i, hehe;)

    3. Maren Haugervåg: Det du trenger å gjøre er å finne en klubb du kan stille for. Klubbene har ulike krav til hvor god form/hvor mye muskler du må ha – fordi alle vil ha best mulig utøvere i sin klubb 🙂 Så om jeg var deg ville jeg tatt kontakt med ulike klubber og hørt om du kunne kommet på en formsjekk der 🙂

    4. Ingrid Marie S.: Hvis du trener på treningsstudio ville jeg ha anbefalt deg å spørre om hjelp til teknikk/program til veilederne der. Og det tar ofte mer enn et par uker før du merker resultater, så det er bare å være tålmodig 😀

    5. Anonym: Det kommer så snart jeg er ferdig med eksamner 🙂 Prioriterer det over formbilder osv akkurat nå. Men 16 mai er det gameon, da kommer det så mye formbilder at dere vil bli lei etterhvert 😀 haha!

    6. Hei Nora!
      Nå ble jeg litt forvirret når jeg leste at du drikker proteinkaffe før trening. Jeg har fått beskjed om at det er ugunstig å innta protein før trening. Grunnen er den at blod som burde frakte oksygen til musklene under treningen heller går til fordøyelsessystemet for å fordøye proteinet. Dette resulterer i mindre treningsutkomst ifølge min kilde.
      Er proteinkaffe før trening noe du har funnet ut at funker for deg på egenhånd eller har Gunnar/noen andre gitt deg råd om å gjøre det slik?
      Takk så mye for en kjempeinteressant og lærerik blogg!

    7. Valeska: Jeg inntar protein både før og etter trening, det er viktig at kroppen har noe å gå på under ei treningsøkt. Det er satt opp på dietten min av Gunnar 🙂 Eller, protein er på dietten, proteinkaffe er noe jeg bare DIGGER 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg