Favorittbar & skitur

Her om dagen var det så fint vær at jeg bare måtte benytte muligheten til en skitur! Det blir vel ikke så mange fler av de denne sesongen, og egentlig er det helt greit. Jeg er klar for vår 😀 Etter ca. en time var det på tide med pause, og påfyll av energi. Påska er over og sommersesongen en rett rundt hjørnet, derfor er kvikklunsj byttet ut med min nye favorittbar! Den er fra proteinfabrikken, og du kan kjøpe finne den ved å trykke her. Jordbær er min personlige favoritt, med dødsgod smak, mye protein og lite kalorier. I like 🙂

Baren er bare et av mange produkter som er med i den nye serien til proteinfabrikken for å gå ned i vekt, som du kan finne her. Jeg pleier generelt å være skeptisk til slike serier, men denne har jeg fått sansen for! Enkelt og sunt er jo mitt mantra 😉 Serien inneholder mange ulike produkter for enkel slanking, og jeg gleder meg til å prøve flere av de! Blant annet har de slankeshakes og annen slankemat, som f.eks brød og kakemikser. Denne jenta gleder seg spesielt til å prøve pannekakene! Jeg elsker jo pannekaker, spesielt når de er sunne og kan nytes med god samvittighet. Jeg liker å lage ting fra bunnen av, men ferdige bakemixer, shaker og barer er kjempegode alternativ for folk som er i farta og som ikke har tid til å lage alt selv. På denne måten er det enkelt å ta sunne valg uansett hvor travelt man har det – no excuses! Har du lyst å prøve men er usikker på hvilke smaker du vil prøve, kan du prøve denne sample packen til bare 99 kr inkludert råååsa shaker ;)Det er ikke mange månedene til bikinien skal på vet dere, både på stranda og på scenen!


Flere som hadde lyst på bar, men jeg deler ikke på godsakene 😉

Men ny energi i kroppen var det på tide å vende snuten hjemover, og nå skal den vendes mot skolebenken. 1 måned igjen så er bacheloren i lomma 😀

19 kommentarer
    1. Nomnom, den må prøves! Så skikkelig god ut!
      Jobber hardt mot bikinisesongen nå! And it feels good 😉
      Vofsen din er supersøt, btw!
      Ha en fin dag! 😀

    2. Nå som så mange har gått god for disse produktene, må de nok prøves her i gården også :p
      For en fin farge det var på hunden din, hvilken rase er det 🙂 ?
      Håper du får en strålende dag på skolebenken 🙂

    3. Så flink du er! Det er virkelig mye snø igjen i Trondheim ennå! Den så veldig god ut, og det er godt med litt energi i kjapp form, som ikke ødelegger kaloriregnskapet ditt, kan jeg tenke meg ==)

    4. Du er utrolig inspirerende!! 🙂
      Kan du fortelle litt om når du starter dietten, hvor mye du skal ned, hva du spiser da, hvordan du trener da etc.? Lykke til 🙂

    5. Flotte Nora, så herlig med skitur 🙂
      Svarte deg på innlegget mitt at du må prøve smørene fra artisana også, spesielt mandelsmøret og cashew! Nydelig på smak:D
      Ha en strålende dag:) fikk du mailen min?
      Goklem

    6. Burde du ikke linke til de du har tatt oppskriftene til? kanelkylling er fra kristine weber kriweb.no og løkringene er fra kristine økern dedication.blogg.no .du har en fin blogg men jeg synes det blir feil å ta æren for andres arbeid uten å linke til dem.

    7. Karianne: Det er ingen av de jeg har hentet inspirasjon til på disse 🙂 Kanelkylling har jeg hentet fra Sofia Isberg og løkringer fra BusyButHealthy.com 🙂 Gjør dog alltid min egen vri på oppskriftene 😉 Det er vel flere enn meg som henter inspo fra disse sidene også kan jeg tenke meg 😀

    8. AnnetteHelene: Tviler på at noe kan toppe peanøtt, men jeg tar til meg tipset ditt og prøver likevel 😀 Nei, jeg kan ikke se å ha fått noen mail.? Send på nytt du, så skal jeg svare 😀

      Ha en fantastisk dag du og – klem tilbake 😀

    9. tenkte bare jeg skulle nevne at de barene egentlig ikke er spesielt sunne! selvfølgelig sunnere enn en sjokolade eller godteri, men 220 kcal og 16g sukker er ikke spesielt imponerende! men på skitur trenger man kanskje litt ekstra energi… selv kvier jeg meg for å innta tilsatt sukker da 🙂

    10. 16g sukker! Ikke braa.. ikke tips leserne dine om noe dårlig selvom du blir sponsa 🙁 noen kan gå rett på.

    11. Johanna: Jeg ville ALDRI tipset leserne mine om noe dårlig. Som jeg har skrevet i innlegget er jeg alltid fan av å lage mat selv, men at dette er et godt alternativ når man ikke har tid/anledning til noe annet 🙂

    12. Nam! Elsker slike barer, får litt “snopefølelsen” uten den dårlige samvittigheten;) Utrolig koselige bilder av deg og søte hunden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg