Brystøkt og epic fail

Jeg hadde ei god økt sammen med Kay i dag. Jeg har trent alene lange nå, og kjenner at det er godt å trene sammen med noen innimellom 🙂 Det var tungt på trening i dag, og det kjennes litt på kroppen at den har vært i feriemodus. På sånne dager er det bare å bite tennene sammen og kjøre på likevel. Sometimes, to get what you want the most – you have to do what you want the least. Vi kjørte først bryst etterfulgt av mageøvelser man må være to for å klare. Det er faktisk ganske så gøy – for  ingen av oss vil være den som gir seg først. Det ble selvfølgelig ikke meg 😉  Glemte selvføllgelig kameraet i dag, men jeg lover å filme disse mageøvelsene i helga!  Økta i dag så slik ut

Benkpress 3 x 8, 50 kg

Flyes 3 x 10, 12,5 kg

Skåbenk 2 x 8, 40 kg

Brystpress i maskin 3 x 20, 40 kg

Cablecross 4 x 12, 10 kg ( 30 sekunders pause mellom settene)

Mageøvelser

Jeg avslutter hver brystøkt med en 7’er test. Den gjøres slik: 7 brede pushups, 7 vanlige og 7 smale pushups umiddelbart etter siste rep på siste øvelse. Klarer jeg det – så veit jeg at jeg IKKE har tatt meg max ut på økta mi. I dag kollapset jeg på gulvet halvveis ut i de vanlige, og økta ble dermed godkjent.

Så må jeg bare vise dere en fantastisk failiure fra min side. Fitnessnora vs. snømann – og jeg tapte. Jeg overvurderte meg selv ( eventuelt undervurderte snømannen ) , og gikk bokstavelig talt på en smell i påska. Jeg skal ærlig innrømme at det gjorde litt vondt, men heldigvis er jeg laget av stål! Mihih 😀

Nå skal jeg spise kveldsmaten min og komme meg i seng, opp til en ny og sporty dag imorgen! God natt alle sammen 🙂

17 kommentarer

Siste innlegg