Dagens dobbel

God morgen! Jeg er akkurat ferdig med ei god treningsøkt, og har kommet meg til Trondheim Økonomiske Høgskole for første og siste gang denne uka. I morgen tidlig drar jeg nemlig på jentetur med 15 fantastiske venninner til London! Det blir utrolig gøy – og ikke minst godt å ta en liten ferie nå 🙂 Det fortjener vi! Ettersom det kommer til å bli andre ting enn trening i fokus mens jeg er i London legger jeg inn enda ei økt ikveld, sånn at kroppen får kjørt seg skikkelig. Den skal tross alt ha treningsfri frem til fredagskveld – så da kan den knuses ekstra i dag 😉

 

Jeg pleier egentlig ikke å spise noe etter trening hvis jeg trener tidlig, ettersom jeg spiser etter periodisk faste. Men med to styrkeøkter på en dag må jeg ha ekstra næring, og heiv i meg en shake og riskaker etter dagens første økt. Jeg har litt vanskelig for å spise så tidlig, og må nesten tvinge det ned. Heldigvis hadde jeg både yndlingsriskaker og yndlingsprotein med meg i bagen – så da gikk det ned likevel! Riskakene med barbeque smak er faktisk bedre på smak enn potetgull 😀 Kors på halsen!

Dette er i allefall yndlingsproteinet per dags dato – men i kveld tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på noen nye og spennende smaker! Sponsor Nordic Nutrition sendte denne superpakken til meg forrige uke, og den passer perfekt inn i samlinga mi. Elsker å ha ulike smaker og typer protein, sånn at jeg kan variere i bakst og shaker. Akkurat nå er det tilbud på denne pakken til 1499,- og da får du i tillegg en smartshake og thermo tea. Alle mine lesere får 20% rabatt om dere bruker koden 7VC7BYoc2a , og du kan bestille den her 

Vi har ei ny og blank uke forran oss – måtte den bli så bra og sporty som overhodet mulig 🙂 

47 kommentarer
    1. Hørtes utrolig koselig ut med jentetur til London, da må dere kose dere masse 😀 Og lykke til med dagens neste økt, kjør på! Ha en fin dag, Nora 🙂

    2. Kom nettopp hjem fra ei deilig treningsøkt selv 🙂 Ønsker deg en kejmpefin tur med dine venninner. Blir helt sikkert veldig koslig <3

    3. Hei! Har du hatt problemer med Nordic Nutririon før? Jeg har ventet 1 måned på pakken min, og har ringt og purret flere ganger, sinnsykt irriterende….

    4. Lisa: Nei, det har jeg ikke oppleved. Men en del av produktene står det at det er lengre leveringstid på – om de ikke er på lager liksom 🙂 Men hvis du har ring bør det jo gå i orden snart 🙂

    5. Hei Nora! 🙂 Så koselig med tur til London! 😀
      Lurte på om du har noen gode tips til øvelser for skuldre? Ser f.eks på ditt headerbilde hvor du trener biceps, at skulderen ”deler seg i to”.. Sliter med å få den muskelen til høryre til å vises!! Klarer bare å trene den fremste om du skjønner. Dårlig på atonomi haha! Hjeelp! 🙂
      Og tusen takk for masse motivasjon! 😀

    6. Hei igjen!
      Da gikk det fint! Tusen takk for hjelpen:).
      Leser bloggen din innimellom, det er masse inpirasjon i det du legger ut. Fortsett med det:):
      Hanne

    7. Eg har også hatt masse problemer med NordicNutrition. Bestilte i begynnelsen av februar, de lovet å sende og i tillegg legge ved noe ekstra pga alle problemene. De siste dagene får eg ikkje noe svar på hvor bestillingen blir av og har rett og slett gitt opp. Utrolig frustrerende så får finne ein anna side som faktisk leverer. Kjipt, hadde gleda meg til å prøve Whey Gourmet!=(

    8. Har trent mye styrketrening i det siste, og vil gjerne at musklene skal vises tydeligere, mindre fettprosent. Har du noen spesielle tips eller treningsprogram for å få til dette effektivt? 🙂 Er veldig glad i å lese bloggen din, det gir meg så mye inspirasjon og gode tips!! Stå på! 😀

    9. Hei Nora! Jeg bestilte proteinpulver fra nordic nutrition for tre uker siden. Har sendt de to mail – men de har ikke svart på noen av dem. Hvor blir det av proteinpulverene mine? Pengene er trekt fra min konto også .. Er tom for proteinpulver og holder nesten på å gå på veggen ! Hva gjør jeg?
      Marte

    10. Hei Nora! Hvor mange sånne riskaker spiser du etter trening:)? Jeg prøver å finne noe jeg kan spise rett etter trening nemlig 🙂

    11. Leser mange steder at hvis man trener styrke i fasteperioden så bør man ta f.eks BCAA før/etter økta. Finner ingenting om man bør ta noe om man trener kardio? Drikker eller tar du noe spesielt før/etter morgenkardioen din? Jeg trener ofte kardio etter “spiserommet” mitt er over, pga at jeg ikke rekker det før eller i..
      Good tur 🙂

    12. ser det er så mange som spiser riskaker etter trening.. er det noen spesiell grunn til at det er AKKURAT riskaker? vet jo at det er viktig med raske karbohydrater etter trening, men riskaker er liksom.. ikke så innmari digg, spør du meg! faller meg bare ikke inn, am i missing out?? kos deg i london, ELSKER LONDON!! 🙂

    13. Namnamnam! Synd jeg bor i USA nå (selv om det er kosttilskuddhimmelen her), hvis ikke hadde jeg bestilt med en gang! Har bare positive erfaringer med Nordic Nutrition – sist jeg bestilte fikk jeg med 1kg proteinpulver og en boks kreatinpiller helt gratis! 😀 Gotta love it!
      Kos deg masse i London, Nora! 😀

    14. Hei Nora 🙂 Kan du skrive litt om hvorfor du spiser som du gjør? Er litt nysgjerrig, for det virker som fitnessutøvere og folk som trener mye spiser veldig mye av f. eks ris, og jeg lurer litt på hvorfor.. Etter det jeg har forstått er ikke ris spesielt næringsrikt, men inneholder mye stivelse. Kunne du laget et innlegg der du forklarer litt om forskjellige ting du spiser og hvorfor? Hilsen nysgjerrig jente

    15. Hvilke sko er det du bruker til div. trening? Driver å ser på nye sko nå, tenker mest på til styrketreninga, har du noen å anbefale?

    16. Hei! Jeg er veldig sær på smaken, og det jeg har i meg skal helst smake veldgig godt for at det er verdt å spise/drikke.
      Hvilket protein kan du anbefale meg da? har tenkt litt på begge merkene du har skrevet om nå og den gourmet… Klarer ikke bestemme meg.
      Har du også noe tips til en bra Omega-3?
      Leser forresten bloggen din hver dag, og du gir meg utrolig mye inspirasjon. Stå på jente : D

    17. Nam nam! Men Nora, jeg lurer på om du har noen erfaring med at Zero Carb klumper seg når du blander det med vann/melk??
      Btw, bra innstilling når du tar en dobbeløkt fordi det blir litt fri noen dager! Ta en kikk på min utfordringsøvelse denne uken…klarer du den??

    18. Hei Nora! Måtte bare si at jeg nettopp laget brokkoli-mos som du anbefalte en stund tilbake, og NAM, så utrolig godt! Dette kommer til å bli en favoritt hjemme når jeg drar hjem i feirene! 🙂 TAKK

    19. Hvilket proteinpulver smaker best? De fem pakkene du har bestilt der, det FX eller gourmet? Med tanke på når man bare blander det med melk?

    20. Hei Nora! Jeg har lest gjennom bloggen din, og jeg må si jeg er meget imponert! Den viljestyrken som du har er jo bare til å bli misunnelig av! 🙂
      Ser at du er veldig glad i Pepsi Max 🙂 Det er jeg også! 🙂 Men det er dyrt hvis man drikker det hver dag, så jeg vet om en brus som smaker akkurat det samme som Pepsi Max, bare er mye billigere! Prøv Grans Cola X-tra. 🙂 Du får kjøpt den på Bunnpris og Rema 1000.

    21. Marte Kristina:
      Jeg har heller ikke fått svar verken på mail eller bestilling fra NN. Valgte heldigvis postoppkrav, men det va mest for at jeg ikke gadd å gå og hente pengeboka med kortene mine, det virker jo litt useriøst da :-/

    22. hei, er det ikke veldig dyrt for alle disse kosttilskuddene og den spesielle maten?? Hvordan får du dekket det hele?? Nysgjerrig 😉

    23. Hei!
      ville bare si at du er utrolig inspirerende for meg:) får masse motivasjon av å lese bloggen din! Du ser forresten helt fantastisk ut!

    24. Hei. Takk for all motivasjonen og inspirasjonen du gir meg! Jeg har prøvd noen av oppskriftene du har gitt ut og syns de er veldig bra! Men jeg sliter med stekepanna. Jeg har en teflonpanne som ikke er LITT bra engang. Hvilke merke bruker du?
      Hilsen Maria

    25. Gleder meg til å høre alt om London, og hvordan det er for en trenings”narkoman” å ha fri så lenge! 🙂

    26. Når kommer du tilbake fra London? Savner bloggingen din!!! Du er så inspirerende! Håper du har/har hatt en fin venninnetur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg