Fredagskveld

Jeg har hatt en superkoselig kveld med kjæresten og familien, og etter suksessen med hjemmelaget sushi sist helg gikk vi for det i dag også. Jeg spiser alltid mer fritt i helgene enn i ukedagene, det er faktisk helt lov å kose seg innimellom 🙂 Suhsi er perfekt kosemat, og jeg tenkte bare jeg skulle vise dere hvor enkelt det faktisk er!

Skjær opp grønnsaker og fisk du liker. Vi brukte scampi og laks, i tillegg til paprika, agurk, avoado, vårløk, eple, mango og smørost (sistnevnte kan sløyfes, men jeg synes det gir utrolig god smak.)

Fyll så rullene med ulike smaker du synes er digg – her er det bare å være kreativ 😀

Videre prøver suhsikokkene å dandere alt fint på fat. Dette er forresten verdens beste mamma 🙂 


Så er det bare å dekke på bordet og nyte maten 🙂 

Etterpå er man så god og mett at det er ikke annet å gjøre enn å finne verdens beste armkrok 🙂


Ikke alle synes det er like gøy å bli tatt bilde av 😉 Jeg har fri i kveld mens kjæresten har dratt på jobb, så nå må jeg klare meg aleine resten av kvelden. Den skal jeg bruke til å ligge på sofaen og la beina gro, de fikk nemlig gjennomgå tidligere i dag. Ei ny treningsøkt venter i morgen også, og det er viktig med restitusjon mellom salgene! Riktig god helg alle sammen 🙂 

24 kommentarer

Siste innlegg