Konkurranseplaner

Etter å ha vinglet litt (veldig) frem og tilbake i forhold til hvilken gren og når jeg skal stille neste gang har jeg endelig bestemt meg for bodyfitness. Da jeg bodde på Hawaii hadde jeg en veldig flink coach som sitter sok dommer i bikini & fitness konkurranser i USA. Da jeg luftet for han at jeg kanskje ville stille i bikini fikk jeg klar beskjed: han ville ha dømt meg nedenunder og hjem grunnet for mye muskelmasse. Så om jeg vil stille i bikini må jeg rett og slett miste en del muskelmasse spesielt på overkroppen – og det vil jeg jo selvfølgelig ikke! Så da blir det bodyfitness igjen, gogogo! Så nå skal jeg trene, spise, og gutse på – og få mer muskelmasse på denne kroppen! NM 2012 og Luciacupen er de to konkurransene jeg har tenkt å stille i i utgangspunktet – så får vi se om jeg hiver meg på noe mer 😀 Gøy blir det i allefall – og jeg er supermotivert!!! Det blir skikkelig moro å stå på scenen igjen 🙂 

Denne lille pokalen står alene på hylla mi, satser på at den får seg en venn til høsten 😀 

42 kommentarer
    1. Blir tøff konkurranse skjønner jeg, skal ha formsjekk med Håvard i dag.
      Har begynt diett mot NM, og Norway Open:)

    2. Kuuuuult NOra!!! Gleder meg til å se hvor langt du kommer nå!!! Du er helt herlig – og jeg håper virkelig du ikke bryr deg om de hjernedøde folka som kommer med negative kommentarer – du er helt awesome!!! KLemM

    3. åååh så spennende, dette gleder jeg meg til å følge. Har fulgt bloggen din siden du startet å blogge å du har selv inspirert meg til å starte med fitness. Jeg meldte meg inn på kaliber i desember å har fått både kosthold og treningsprogram av gunnar, så jeg har selv planer om å debutere 🙂 Lykke til!

    4. Jeg så deg på nm i fjord, å du var alt for lite der, det var de enig i selv.
      Jeg tviler på at du har klart å legge på deg flere kilo muskelmasse på under ett år. Så jeg vil tro du igjen kommer til å bli for liten for bf.
      Om du ikke hadde vært så rippet som på nm, hatt ett par kg fett mer, så hadde du passet perfekt i bikini, men det er min mening. Får se om dommerene er enig med meg, eller om du på mirakuløst, unormalt vis har klart å legge på deg hvertfall 5kg muskelmasse på ett par mnd.
      Hvertfall, masse lykke til. Kommer til å se deg på scenen under nm, så kanskje jeg må svelge ordene mine. Hvem vet.

    5. Endelig !! Hadd venta litt på dn dr ; ) Ska bli kjempeartig å følg dæ framover. =)) Dæm får nok meir konkurranse av Fitnessnora den her gangen. No guts, no glory !! Stå på Nora, you can do it

    6. Så bra at du stiller igjen! Blir morro å følge deg dette året også:D Gleder meg til masse motiverende blogging fremover! Har selv en drøm om å komme dit du er i dag og kunne stille i NM i bodyfitness selv:) Du er min store inspirasjon!;D Lykke til ivertfall,dette klarer du enda bedre denne gangen 😉

    7. LIKER matchen med bikinien og håret! Fargene går godt sammen! LYkke til med bodyfitness, det kan jo bare gå framover!:)

    8. Gleder meg til å følge deg på vei igjen =) Utrolig morro at du har bestemt deg for dette igjen.
      Masse masse lykke til på vegen..

    9. Så bra! Satt faktisk i går og leste gjennom innlegg fra i fjor sommer til du var med i Stvg Open og Nm, du så helt utrolig ut og det var spennende å se en så dramatisk forvandling på kroppen, og hvordan en liten sjokolade kunne gjøre stor forskjell på dietten.
      Lykke til, gleder meg til å lese om forandringene dine!

    10. Glad du stiller til konkurranse igjen. 🙂 Kjempegøy for oss som bare trener “vanlig” også, for du gir gode tips og råd som er gode å følge uansett treningsform og målsetting. Så dette vil si du kommer til å skrive på bloggen din som du alltid har gjort, og det setter vi pris på. 🙂
      Vi liker like mye innleggene om feil som blir gjort og dårlige ting som skjer, som motivasjonsinnleggene. Alt er like lærerikt for oss som trener jevnlig. KEEP IT UP 😀

    11. Så gøy!! Du e heilt rå Nora det må eg sei! Stå på!
      Følge bloggen din hver dag å du e mitt store forbilde!
      Kan eg spør kor lenge du har trent?:)
      Drømme om å stilla sjøl ein dag..

    12. kan du lage en video eller ett innlegg der du viser forskjellige styrkeøvelser? har veldig lyst på litt markerte magemuskler og sprettrumpe om du kan noen øvelser som kan hjelpe meg å oppnå dette? da hadde jeg blitt utrolig glad!

    13. Kate Marte: Alle dietter skreddersys etter personen, og derfor blir det helt feil av meg å dele den nøyaktige dietten min med andre. Men jeg deler selvfølgelig hvilke matvarer o.l, bare ikke ant. gram 🙂

    14. I hvilket forbund er det Coachen fra Hawaii sitter som dommer? Neppe NPC eller IFBB…
      Du har IKKE for mye muskler for å stille i bikini. Om du skulle ha stilt i Usa,(npc/ifbb) ville du hatt for lite muskler… Man ser det ikke så godt når man sitter og ser på bilder, men det er mye mer muskler på Bikini jentene enn mange tror. Svært mange av jentene som stiller, er tidligere Figure-jenter..
      Lykke til uansett gren ! =)

    15. Æææsj. Sånne som har sånne muskler er verdt lite. Det er det styggeste jeg har sagt. Kvalmt.. Ingen som vil ha deg..

    16. Og jeg digger deg, og mange mange andre gjør det også.
      De negative menneskene får bare kose seg med sin elendighet. Kan ikke ha mye spennende liv ellers, hvis de må skrive sånne stygge ting.

    17. Er så og si ny leser og har ikke fått med meg at du har bodd på hawaii. kan du skrive et innlegg om det?

    18. Anonym: Jo, det er NPC han er dommer i. Han har dømt mange konkurranser og kjenner i tillegg fysikken min veldig godt etter å ha trent meg i 6 mnd:) Så da hører jeg på hans anbefalinger 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg