Lean lunch

First things first: takk for alle “god bedring” hilsningene på forrige innlegg, dere er herlige 🙂

Jeg fortsetter trenden med å gjøre ingenting i dag og, og droppet skolen til fordel for å lese hjemme. Vet selv hvor irriterende det er å ha en superforkjøla sidemann i forelesningssalen, så ble det selvstudier i dag. Treningsfri blir det også i dag, så er jeg forhåpentligvis fit for fight igjen i morgen!

Jeg har akkurat spist dagens første måltid, kyllingwok med ruccola. Som jeg har nevnt før har krydder utrolig mye å si – jeg kan lett spise kyllingwok 7 dager i uka så lenge de er krydret ulikt. Da blir det som en helt annen rett! Jeg var i humør for noe spicy i dag, og stekte kyllingen med tandoori masala krydder før jeg helte et halvt glass karri over grønnsakene. Gledet meg masse til å spise det, og ble derfor dødsskuffa når jeg ikke smakte noen verdens ting! Smaksløkene har vist blitt sjuke de og ;P Jaja, det så iallefall godt ut!

Nå skal jeg vende tilbake til skolebøkene mine, og drikke x antall kopper te iløpet av dagen. Snart er jeg nok frisk som en fisk 🙂 Ha en fin dag kjære lesere, snart er det helg!

19 kommentarer

Siste innlegg