Abstinenser

Mandag igjen! 🙂 Jeg elsker mandager, og ser alltid frem til å ha ei blank uke forran meg. Det å komme seg tilbake til hverdags-rutinene igjen er alltid like godt. Så må jeg bare beklage at det har vært helt stille fra meg i helga, men jeg fikk ikke blogg appen til å funke. Men nå er jeg tilbake igjen 😀  Jeg har hatt en fantastisk helg meg fantastiske mennesker i Åre, og det er lenge siden jeg har hatt ei så gøy helg. Det har vært lite fokus på mat og trening, og jeg har sikkert spist nok sukker for hele året! Jeg er virkelig en sucker for naturgodis – det er så sinnsykt godt! Glad vi ikke har det her i Norge 😉 


Lykkeland!


Veldig fornøyd jente 😉

Om det er sukkeret eller snø og kulde som har gjort det veit jeg ikke, men jeg har blitt skikkelig forkjøla. Droppa derfor trening i går, og gikk meg heller en tur. Formen er fortsatt ikke på topp, men i dag SKAL jeg på gymmet. Begrenset hvor mange dager jeg klarer å gå uten å løfte på noe, jeg får nesten abstinenser 🙂 Det sies at så lenge sykdommen er over halsen ( eks. tett i nesa, sår hals) kan man trene, så da kjører jeg på. Fikk tak i nytt pumpmiddel mens jeg var i Sverige også, gleder meg til å prøve! Markkøft, knebøy, miitærpress og chins coming up – train hard or go home! 

Hva skal du trene i dag? 

30 kommentarer
    1. Har allerede trent 🙂
      Styrke mage og armer 😀 Inspirert til å begynne med styrke pga. deg ! 😀

    2. Heisann! 🙂 Kjæmpebra at du kosa dæ i Åre da 😀
      Håpe du får ei fin økt.
      Her bie Svømming & Styrke ikveill:))

    3. Du har sikkert fortjent både frihelg og litt sukker 🙂 Hva slags “pumpmiddel” er det du har fått tak i i Sverige?

    4. Mmm, så godt ut! Kos deg masse på treningen i dag 🙂 Jeg skulle så gjerne ha trent i dag, men siden jeg er skadet får jeg ikke lov til å røre meg noe særlig 🙁
      Ha en strålende mandag 🙂

    5. Hva er naturgodis? Dumt spørsmål kanskje:) Men så utrolig godt ut (og hørtes litt sunt ut og, tenker meg det er tørkete frukt og nøtter, med sjokolade på? Åhh, drømmesegvekk)=)

    6. Her blir det fotball og styrketrening 😀
      Blir så utrolig inspirert til å trene av bloggen din! <3 Fortsett slik! ;-D

    7. Hvilke kosttilskudd anbefaler du til en som vil ned i fettprosent men samtidig bygge, eller ivertfall beholde musklene?? Er kreatin helt feil her??

    8. Velkommen tilbake til Norge:) I dag skal jeg trene biceps og rygg + at jeg skal lære meg del to og tre av programmet mitt:)

    9. Heihei, trener en god selv (håndball) og er veldig glad i søtt. Syntes også nøtter er utrolig godt. Er det et sted over grensa som har Exotic Snacks? 😀 Ser så utrolig godt ut!

    10. Mange jenter har mye å lære av din treningsfilosofi, faktisk å bygge fysikk og ikke bare drive bevelighetstrening og nedslanke seg hele tida. Girl with power is extremly hot 😀

    11. etter en helg med skiturer, hardkjør på gymmet og snømåking blir det en cardio/mage økt i dag 🙂 ny uke, nye løft <3

    12. akkurat den exotic snack disken i Åre hadde besøk av meg uken før den forrige også(er par ganger. hah) er vel innerst inne glad for at det ikke finnes i norge.. men fy søren det hadde vært nam også…. hihi

    13. Jeg håpet at du skulle si GODISabstinenser, men det har du vel ikke. Aldri? 😛 Sjeldent å høre fitnessmennesker savne godis. 😉
      Jeg kjenner til treningsabstinenser, men jeg skal bare spille squash i dag.
      Håper formen blir bedre! Klem fra meg.

    14. Syntes det er sykt spennende å lese bloggen din! Får masse inspirasjon og syntes det er mye kjekkere å lese fitnessblogg enn moteblogg:-) Har du muligeht til å skrive et inlegg om hvilken styrketrening som øker muskelmasse, og hvilken styrketrening som ikke gjør det? Evnt, hva man må trene for å få eksplosive eller utholdende muskler. Har hørt at det er normalt å legge på seg en del i form av muskelmasse ved tunge og få repitisjoner i vekter, noe jeg selv har erfart! Men siden du har god erfaring med nettopp styrke, hadde det vært gøy dersom du hadde fått tid til å skrive et slikt innlegg:-D!

    15. FÅ ALLE JENTER TIL Å GÅ UTEN SMINKE I EN DAG FØR “VALENTINE´S DAY”
      I-am-pretty-without-makeup-day
      #IamPWMday
      No-Makeup-Day
      #NMD
      February 13th 2012
      SPRE DETTE VIDERE FOLKENS!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg