Morgencardio

Goood morgen! Jeg vet ikke av noe bedre måte å starte dagen på enn med morgencardio. Ingentng får meg til å våkne som kulda og den friske lufta. Men det er ikke hver dag jeg våkner med like mye energi, og da er kaffe en god venn. Jeg er egentlig ikke så glad i vanlig svart kaffe – men med noen dråper stevia hazelnut blir den dødsgod 😀 Veldig verdt å prøve, det går i allefall ned mang en kopp om dagen her i gården. 


Over er dagens eneste matpakke, for jeg spiser fortsatt etter periodisk faste. Det funker utrolig fint for meg, for det tar liksom litt “fokus” bort fra mat. Hvis jeg skal spise 6 ganger om dagen må planlegge mer, og ha med mer flere matbokser når jeg drar ut om morgenen. Det går for all del fint det og, jeg har jo gjort det på den måten noen år nå. Men når PF funker så fint ser jeg ingen grunn til å gå tilbake til gamle vaner.  Når jeg i tillegg et litt matlei for tiden er det utrolig greit å spise bare 3 ganger om dagen. Nå er det klart for skolebenken, og guess what? Jeg er forseint ute, igjen 😀

Superundertøy på – klar for å gå! 😀

19 kommentarer
    1. Skoill ønska æ hadd en sånn stålvilje, å komme mæ ut på cardio på mårran :p Meen d har itj æ einda, å da kainn d bære gå ein vei da, å d e rætt vein ; ) Så da e d bære å stålsætt sæ å kom sæ ut på mårran :p Inspirasjon e d nok av hr hværtfaill =) Have a nice day !!

    2. Rart med det der, klokka går liksom så fort om morra’n :p I dag var unnskyldningen til læreren at bilen ikke ville starte.. Kremt.. Men, men, så lenge man får med seg det meste av skoledagen så er det vel greit 😉
      Jeg er heller ikk glad i svart kaffe, så har begynt å dryppe Stevia med vanilje oppi 🙂 Skulle gjerne prøvd hasselnøtt også, det får bli ved neste bestilling! Ha en super dag, SuperNora 😀

    3. Flink du er 🙂 Har man riktig tøy på er det utrolig deilig å være ute. For ikke snakke om, så er det en FANTASTISK start på dagen, frisk luft i lungene, deilig!!
      Endelig er det kommet litt snø her på søralndet, så nå er det enda bedre å være ute. Skal til byen å kjøpe meg et akebrett i dag (jepp, man blir aldri for gamel til det), hoho. Opp og ned akebakker utallige ganger er faktisk ganske slitsomt og er morsom form for “kardio”.

    4. Så utrolig søt du er og en virkelig inspirasjon! Helt enig! Mye lettere med færre store måltider, og mindre planlegging og styr omkring mat! Håper du får en superduper kardioøkt og DAG 😉

    5. Hm, fungerer det der stevia som søtningsmiddel? 🙂 MÅ ha sukker i kaffen, å det er jo ikke såå bra akkurat, så kanskje jeg skulle prøve stevia?! Hender det du spiser godteri også? hehe.. Har nettopp spist tre små biter med godis, fikk favorittsjokoladen min i gave fra noen som har vært i utlandet, så klarte ikke la være, var bare aaalt for lenge siden jeg hadde smakt den.. :/

    6. Ble en litt ufrivillig morgenkardio iform av Snømåkking på meg idag! Gleder meg til Sommer`n 2012!
      Helt enig, mye lettere med færre måltider, mindre stress og mindre fokus på mat hele tiden 🙂
      Ha en fantastisk dag 🙂

    7. Hei Nora!
      Hvilke fordeler er det for deg med PF? Altså utenom at det blir mindre fokus på mat. Og klarer du å kombinere denne matvanen med venninnetid? For meg fungerer lavkarbo veldig godt, ettersom karbohydrater gir meg migrene og oppblåst mage. Men det er ganske kjedelig å måtte være så “kresen” i matveien iforhold til vennetid. Det er jo som oftest over mat man tilbringer tid med venner?

    8. Får man bare kjøpt sånn Stevia over nettet? 😛 Kunne godt tenke meg å prøve det ut nemlig 🙂 Prøver å komme meg på ”diett” nå… SKAL bli kvitt ”magen” i år før sommeren..

    9. Nora, hjelp! :p
      Eggefluffen min “faller sammen” når jeg tilsetter sjoko-proteinpulveret, hva gjør jeg feil?
      Vil jo gjerne ha en fluffy fluff, ikke sjokoladesaus :p

    10. Hei flinke Nora! Elsker bloggen din, er fast leser 🙂
      Men det er en ting jeg lurer fælt på, som jeg ikke helt vet hvor jeg skal finne svar. Kanskje du vet mer enn meg, siden du driver med fitness? Det gjelder bruk av p-piller og deffing. Vet du på generelt grunnlag om det har en negativ effekt på å få lavest mulig fettprosent? Eventuelt på trening generelt? (Jeg bruker Mercilon).
      Hadde satt enromt pris på svar! Evt om du kan tipse meg om noen andre jeg kan spørre. 🙂

    11. Takket være deg har jeg funnet så mange kjekke produkter på iHerb, må bare si tuuuusen takk 🙂 Som ernæringsstudent lurer jeg på en ting angående periodisk faste; småspiser du i løpet av dagen? Og er energiinntaket ditt likt som tidligere, bare mer “komprimert?” Hehe, rart spørsmål, du trenger selvfølgelig ikke svare engang, men lurer nå likevel;)

    12. Hei!
      Sikkert feil innlegg å spørre om dette på, men jaja.
      Jeg har lyst til å slanke meg litt før sommeren, problemet mitt er den nedre delen av magen, hoftene og øverste delen av lårene. Har du noen gode tips for disse kroppsdelene?
      Er på treningssenter, så har adgang til mange forskjellige apparater.

    13. Personlig Trener: Det høres bra ut 🙂 jeg har veldig lyst, men jeg er nødt til å bygge mer muskelmasse først. Om jeg føler jeg er i bra nok form rundt mai/juni er det GAME ON 🙂 Hvis ikke venter jeg ti l våren 2013, jeg må være 100% fornøyd med looken min først 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg