Fredagskos

Da var endelig helgen kommet 🙂 Etter lite søvn i natt var det hardt å komme seg på skolen til rett tid. Men det er ingenting en sterk kopp kaffe kan kurere! Jeg synes kaffen blir ekstra god hvis man tilsetter et par dråper stevia med smak av  hasselnøtt. Etter skolen var jeg så trøtt at jeg måtte ta meg en powernap før trening, og det gjorde virkelig susen! Alle vektene gikk opp og jeg er veldig fornøyd med økta 🙂 Faktisk er jeg veldig fornøyd med alt for tiden! 😀

Restitusjon er også viktig, så resten av kvelden skal jeg bare ligge på sofaen og gro. Må bare tipse dere om denne buksa som kom i posten i dag! Ikke bare er klærne til Better Bodies herlige å trene i, de passer perfekt til å gjøre ingenting i også 😉 Eple, mango og bringebær med mager vaniljekesam som dip står på bordet, iskald pepsi max er i glasset og det er håndballkamp på tv. Perfekt fredag 🙂 


Denne stillinga skal jeg holde resten av kvelden i den nye favorittbuksa mi 🙂


Fredagskos!

Håper alle dere der ute har en herlig fredagskveld og nyter helga 😀

18 kommentarer

Siste innlegg