Pink power

Hei dere! Det er lørdag, og derfor hadde jeg lyst til å unne meg noe ekstra. Denne gangen var det for engangs skyld ikke snakk om mat, men om noe helt annet! Ikke bare er Londontur med verdens beste jentegjeng booket, men også nye rosa treningsklær 😀  Det er vikelig en motivasjonsboost med nye treningsklær, og man må belønne seg selv innimellom. Det er ikke noen hemmelighet at jeg elsker alt som er rosa, og derfor måtte jeg bare bestille disse herlighetene fra Better Bodies:

 
Synes de var så fine at jeg måtte dele de med dere og 🙂 Jeg er akkurat ferdig med dagens treningsøkt og spiser en stor skål med havregrøt. Havregrøt er noe av det beste jeg vet, og jeg kunne helt seriøst ha levd på det. Det kan jeg jo selvfølgelig ikke, men jeg gjør skåla mi størst mulig når jeg først spiser 😉 Ved å tilsette psyllium pulver sveller grøten opp så den blir dobbelt så stor – uten noen ekstra kalorier. Pulveret består nemlig av bare fiber som ikke blir tatt opp i kroppen, og dermed får man altså mye mer mat for penga 😉 

Lørdagsklem fra en superhappy rosablogger 😀 

28 kommentarer
    1. Ah, elsket den nederste genseren! Sikkert kledelig på deg, begge deler 😀 Freshe negler forresten!! Var faktisk oppom Tillertorget idag, men da var det ikke du som stod på stand.. *småskuffa* Hehe 🙂 Håper du koser deg masse i helgen! 🙂

    2. Herlig! Dette liker vi ja 😀 Kos med havregrøt, hadde vært bra for deg om du kunne levd på det da, men kanskje muligheten for å bli lei det etter hvert da vel? 🙂

    3. Elsker rosa jeg også! Lurer på om du kunne laget ett kort innlegg eller om du vet om en nettside som har kunnskap om hvordan bli kvitt fett fra magen? Er bare der jeg har problemer og er nettopp begynt å trene og hadde vært fint å ha ekstrakunnskap om hvordan forbrenne det bra og riktig?

    4. Hei!
      Jeg har fulgt din blogg en god stund nå, og blir alltid inspirert av deg! 🙂
      Jeg meldte meg inn i et treningsstudio i oktober, og trente da 3 ganger i uka i 2 uker før jeg tok meg en 3 ukers pause grunnet eksamen og jobb. De siste ukene begynte jeg å trene 3 ganger i uka igjen, og har fått orden på kostholdet mitt. Jeg vil bli kvitt magefettet, og løper på mølla mellom 30-45 min. Jeg trener litt styrke på apparatene på senteret, men jeg føler vekta står bom fast :/ Har planer om å gå ned 8 kg, og burde jo klare det fint på 2 måneder, men det er så demotiverende å se at vekta ikke går ned! Har du noen tips til meg?

    5. Så fine klær, jeg elsker treningstøyet fra Better Bodies, og rosa er favoritt fargen:D
      Selv kjøpte jeg treningsklær igår, det gir så mye motivasjon på trening:)
      Håper du koser deg i helgen Nora:)

    6. Herlig med nye treningsklær! Jeg og vil ha! 🙂 Håper du har hatt en bra uke, både treningsmessig og ellers – det har jeg! Avsluttet uka med styrke på hele kroppen, og jeg klarte å øke belastningen på alle øvelser, – da blir man fornøyd! 🙂 Si gjerne i fra hvis du vil komme på besøk en kveld eller noe, det hadde vært hyggelig! Klem fra Ida 🙂

    7. Lille familien Skundberg: De er kjempegode 🙂 Favoritten min lenge før jeg ble sponset av de. Jeg har maaange par, alt etter hva jeg skal. Asics bruker jeg til løping, ellers får det mye i nike til styrketreninga.

    8. Anonym: Litt deigete blir den, men det er verdt det når den metter så utrolig mye mer 🙂 Jeg lager havregrøten som vanlig, før jeg tilsetter ca 1 ss psyllium pulver og rører det godt inn. Koker det så videre i ca 3-5 minutter 🙂

    9. sara: Først og fremst vil jeg si at du må slutte å se på vekta! Den kan gi et veldig skjevt bilde av fremgangen din, og derfor bør du ikke basere deg på denne 🙂 Ta heller ukentlige bilder og ta målinger, da dette gir et mye riktigere bilde av fremgangen din. Du kan f.eks holde veske i kroppen som gir utslag på vekta, men som ikke har noe med fettet på kroppen din å gjøre. Når du ser at målingene gir effekt og at det du ser på bildene blir bedre og bedre kommer motivasjonen skal du se 🙂

    10. Anonym: Det er desverre umulig å punkt-forbrenne, så det går ikke an å si at man vil forbrenne fettet kun fra magen. Det man må gjøre da er å generelt gå ned i fettprosent 🙂

    11. Jeg har en annen Hoodie fra BB og liker den veldig godt, men nå har jeg lyst på en skikkelig “tykk” en hvis du skjønner … den jeg har er veldig tynn. Hvordan er den der rosa? Tykk eller tynn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg