Dørstokkmila

God morgen! Da er vi ei uke inn i det nye året, og det har vært en god treningsuke for min del. Jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg kom til å like programmet mitt så godt som jeg gjør, men det er faktisk veldig gøy å se at jeg blir sterkere. Hvis alt går etter planen er jeg 5 økter unna å ta 70 kg i knebøy, woho!  Jeg er litt småsjuk, og litt sliten fra reisen til Trondheim i går kveld. Mest lyst hadde jeg til å bare slenge meg ned på sofaen, men der er det jo ingen resultater å hente 😉 Ofte er dørstokkmila den verste, og det gjelder bare å tvinge seg selv ut ytterdøra. Noen ganger må man bare, selv om en egentlig ikke har lyst. Det gjelder å ikke høre på alle de gode unnskyldningene som en klarer å klekke ut, og just do it 🙂

Selv om jeg hat hatt ei bra treningsuke, så har ikke kostholdet vært 100%. Det blir ofte sånn når jeg er borte 🙂 Det merkes fort på kroppen når den får ting den ikke er vant til, sukker og hvetemel er døden for denne jenta. Ren mat er så mye bedre. I dag er den siste dagen av juleferien min, og imorgen er det 110% fokus! Nytt semester, nye mål og nye muskler venter 😀
 

Hvordan har den første treningsuka di vært?

31 kommentarer
    1. Ja, det er rart det der hvordan kroppen reagerer på sånne ting … og hvor mye bedre ren mat føles !
      Treningsuka mi har vært super, gleder meg til å ta fatt på neste uke 🙂 Dette er ikke en diett, men en livsstil, og jeg trives veldig godt med den, bedre enn jeg noensinne trodde :))
      Ha en super uke !

    2. Hei 🙂 J henger veldig etter på knebøy i forhold t andre øvelser. Hvor mange kg øker du i uka og hvor mange økter kjører du bein i uka? Kjører du få rep?
      Mvh Nina

    3. I går smakte ikke melkesjokolade godt =O Smakte bare sukker…og det får jeg vondt i hodet av. Ny experience for meg 😀
      BTW nice bilde!!

    4. kult bilde<3
      Du har en driit fin blogg og du er flink og blogge :))
      legge en kommentar på min blogg,kansje på spøsmålsrunden ? da har jeg blitt glad

    5. Jeg beundrer treningen din og resultatet ditt så veldig! Hatt en super uke med trening, og ser fram til å fortsette. Håper på framgang og gode resultater selv =)

    6. Min første treninguke har gått utrolig bra, utrolig hvor mye mye bedre den kan gå når man trener for en grunn!
      Må også innrømme at jeg daglig titter innom bloggen din for både treningsmotivasjon og mat tips! Så stå på! 🙂

    7. Klarte å få til fire treningsøkter i uka som var, men kostholdet har vel ikke vært helt på topp..
      Får håpe det ordner seg til uka, har planlagt fem økter 😀
      Utrolig inspirerende blogg! Keep up the good work ;D

    8. 70kg i knebøy tror jeg du kommer lett til å klare,fort! 🙂
      Gikk selv fra 70 kg til 85 kg på veldig kort tid! Det var nice 🙂
      Men nå har det jo vært jul, og lite styrketrening for min del.. dårlig med treningssenter der foreldrene mine bor 🙁 Heia Fosen! Ble noen joggeturer da 🙂
      Forrige uke ble ikke den store åpningen på året.. syk og svak :/ men i morgen blir det styrke igjen! Uansett form! Gleeeeeeder meg!
      Håper du får en fin dag, smashing bilde av deg 🙂

    9. Trener ofte, men tør ikke å trene i sportsbh, selv om jeg har lyst. For å se muskelen jobbe.. men når jeg gjør det der jeg trener kikker folk og ser ned på meg.. er dette noe du har opplevd? er det ikke sosialt akseltapelt å trene i sportsbh eller liten shorts?

    10. Hei,
      utrolig insiprerende blogg 🙂 Selv om jeg ikke driver i samme liga som deg, synes jeg styrketrening er morsomt 🙂 Men, har du noen gode øvelser til ryggen? Jeg sliter med “vinger” og ryggfett.

    11. Den første treningsuka mi var ganske så godt. Må si meg godt fornøyd med 4 treningsøkter, når jeg har hadde 7 arbeidsvakter i tillegg til mann og barn jeg helst skal se litt og:)
      Men som deg, var ikke kosten den aller beste den første uka, men det tar jeg igjen denne uka:) SÅ klar for å nå mine mål dette året!!

    12. Hei!
      Jeg går på NTG på Lillehammer (skyting). Her oppe er det viktig med å tøye ut etter en treningsøkt, men mange andre sier også at man ikke skal gjøre det. Hvordan gjør du det?
      Liker virkelig din blogg! Dine bilder og maten gir meg inspirasjon. Stå på og lykke til videre 😀 !

    13. Siw Anita Dramstad: Vet du, jeg tøyer faktisk aldri ut jeg! Godt mulig jeg burde ha gjort det, men det skjer altså ikke 🙂 Hehe. Godt å høre at du liker bloggen!

    14. Linda: Jeg trener aldri i sportsbh inne på senteret, da jeg synes det blir for lettkledd for min del. Men om jeg er ute og jogger kan jeg godt gjøre det 🙂 Shorts trener jeg ofte i om sommeren, og det er det ingen som reagerer på. Men mange treningssenter har jo bla singlettforbud pga hygiene, og da vil jeg tro at dette iallefall gjelder for å trene i sportsbh. Hør etter om det er lov på det senteret hvor du trener, og hvis det er det mp du bare trener i det du føler deg mest komfortabel i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg