Aker Brygge

Jeg fikk ikke brukt glitterbikinien min på scenen da vi var i Oslo, men jeg fikk bruk for den likevel! Fotoshoot på Aker Brygge i kanskje verdens minste (og fineste!) bikini var en kald men morsom opplevelse 🙂 Jeg ble iallefall veldig fornøyd med bildene, som er tatt av fotograf Jim Dokken. Det var en del andre enn fotografen som knipset bilder under shooten også, det kom nemlig en en flokk med japanske turister forbi! De må tro nordmenn er gale, haha 🙂

Forresten så har Gymgrossisten sin konkurranse har blitt nullstilt grunnet juksing, og er nå åpnet for stemming igjen. Takk til alle dere som stemte – håper dere orker å gjøre det igjen!!! Du kan stemme på meg ved å trykke her. Det går an å stemme en gang per dag, så stem ivei og gjør ei lita jente glad 🙂 s

Ha en fin kveld alle sammen 🙂

23 kommentarer

Siste innlegg