Morgentrening

God morgen! Jeg skal være på skolen helt til ikveld, og derfor ble det morgentrening idag. Det er nemlig ikke noe som heter at jeg ikke har tid til trening, det handler om priotiteringer! Har man ikke tid, så må man lage tid! Stå opp en time før eller se en time mindre på TV så har en plutselig tid til ei økt 🙂 Trente rygg og bakside skuldre i dag og settene mine med 7*12 repetisjoner og 30 sekunders pause mellom hvert sett er blitt elsk/hat allerede! Svir som faen i musklene og gjør vondt, men så er det jo så digg å få skikkelig pump også 😉 

Fornøyd jente etter ei god økt, som har fått tilbake bollekinn og smilehull 🙂 

Når jeg vet at det blir lange dager på skolen lager jeg alltid klar maten min dagen før. Failing to plan = planning to fail! Jeg spiser hver 3-4 time, og heller mange små måltider enn få store. For meg er dette absolutt den beste måten å legge opp kostholdet på. Ettersom jeg spiser så ofte er jeg aldri sulten, og på den måten unngår jeg cravings. Selv om jeg ikke er på diett lenger holder jeg det fortsatt ganske stramt i ukedagene, og koser meg mer i helgene 🙂 Kyllingsalat, skyr, frukt og knekkebrødene jeg lagde i helga er dagens skolemat. Knekkebrødene toppet jeg med egg, litt serranoskinke, okserull, agurk og paprika. Gleder meg til lunsj! 😉 

18 kommentarer
    1. For en fantastisk lunsj! Sitter her med vann i munnen nå! ^_^
      Hvordan tilbereder du kyllingen til kyllingsalaten din? Koker du den? Trenger tips her, er smålei av tunfisk! :p

    2. Det er så fint at du skriver at det alltid er tid til trening! Når jeg er innom bloggen din, finner jeg fort ut at “jeg kan stikke en tur på gymmen i dag og, så får jeg svetta litt”. Å lese bloggen din får meg til å ta “bonusøktene” mine, de lille ekstra turene som kun er for gøy =) Imponert over innsatsen frem mot konkuranse, jeg sikter mot månen så kansje jeg når tretoppene! takk for motivasjonen 😀

    3. Åh, deilig matbilde. Kjenner det er tid for lunsj nå!
      De øktene dine høres knalltunge ut, 12 repetisjoner og sju sett? Gah.. *ler*

    4. Hei,
      Jeg studerer journalistikk ved norges kreative fagskole og lurte på om jeg kunne stille deg noen spørsmål til en sak jeg skriver.
      Nå er det snart osteoporosedagen. I anledning til det skriver jeg om daglig anbefalt kalsiuminntak.
      Hvordan får du inn ditt daglige behov med kalsium?
      Hvor bevisst er du med tanke på kosthold?
      Hva er ditt forhold til melk og andre meieriprodukter?
      Om du vil svare meg på mail, hadde det vært supert. Kan jeg få ditt fulle navn og alder? 🙂

    5. Så ut som en digg lunsj 🙂 Du ga meg skikkelig kick til å trene bein, så i dag har jeg trent knall hardt så jeg slet med å gå opp trappene fra treningssenteret etterpå, da var jeg fornøyd 😉

    6. Beate: Jeg studerer økonomi 🙂
      Tore: Jeg steker den i vann med masse digg krydder 🙂
      Line: Så utrolig hyggelig å høre! Sikter du mot månen og bommer landet du blant stjernene 😉
      Hanne: De kjennes ja, for å si det sånn 😉 Hehe!

    7. Skjønner ikke hvorfor du gidder, så lenge du er rein kommer du ALDRI noen vei med BF i Norge… Uansett hvor mye du velger å “train hard.”

    8. Hvordan klarer du å frakte lunsjen din så fint? Jeg er også veldig matpakkefan, men det går mest i salater i og med at de er enkle å bokse og stappe i sekken! Du er råtøff og veldig motiverende! Go girl.
      Til anonym over; handler ikke bare om det vet du. Det å forme sin egen kropp, se fremang og bli sterkere er det som holder oss gående. Ikke å bare skulle vinne konkurranser.

    9. Hege: Jeg har en matboks med flere “rom” i, så blir det enkelre å holde ingrediensene friske og fine 🙂
      Heidi: Jeg synes te er en KILLER mot søtsug. Vanilla chai er favoritten for tiden! Ellers er funlight gele alltid en vinner, men den tar jo et par timer å lage. Eggefluff med litt kakaopulver/proteinpulver er også lurt – proteinrikt og lite kalorier 🙂

    10. Må bare få sagt hvor fantastisk jeg synes bloggen din er! Blir så utrolig inspirert av alt du skriver og av alle bildene. Du er virkelig beinhard og ett forbilde man kan vise frem med hevet hode:)
      Er innom å titter opp til flere ganger om dagen, ofte bare for å hente motivasjon og for å få den følelsen av at man kan om man vil!
      Utrolig tøft at du driver med det du gjør, og selv skulle jeg ønske det var et større og mer utbredt miljø for dette i Norge, da hadde jeg definitivt drevet med det selv:)
      Takk for all den fantastiske motivasjonen og inspirasjonen 😀

    11. Tusen takk 🙂 Da er jeg ferdig på jobb, så da skal jeg prøve litt te tror jeg. Irriterende lenge til lørdag.. Hehe… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg