Strong is the new skinny

I løpet av perdioden frem mot NM ble jeg og Anneli fulgt av journalist Lena Knutli. Det endte opp i en reportasje på 6 sider, som du kan finne i dagens utgave av Adresseavisen 🙂 Jeg synes det er utrolig moro at veien til NM og fintness generelt har fått en del oppmerksomhet i det siste! Mer publisitet betyr at en kan nå ut til flere, og det er jo selvfølgelig noe jeg ønsker. En av de viktigste grunnene til at jeg startet bloggen var jo nettopp for at flere skal få øynene opp for styrketrening og fitness. Jeg blir oppriktig glad inni meg hver gang noen kommenterer at de har begynt å løfte/ vurderer å begynne med fitness etter å ha vært innom bloggen min. Å kunne påvirke andre mennesker positivt når det gjelder trening og kosthold er jo en drømmesituasjon 🙂 Spesielt gøy synes jeg det er når jenter hiver seg med – strong is the new skinny!

Nå skal jeg snart på trening for den siste økta på det “gamle” treningsprogrammet før det blir helg. På mandag begynner jeg med det nye opplegget, og det blir gøy! Legger ved et av bildene fra reportasjen i dag, pluss noen ekstra bilder tatt av Lena. God helg alle sammen!

Backstage med verdens beste coach, Gunnar 🙂 

24 kommentarer
    1. Jeg har fått øynene opp for trening, og jeg har blitt ekstra inspirert av deg, du har hjulpet meg veldig på veien! 🙂 Jeg vet ikke om jeg kommer til å satse på bodyfitness med det samme, siden jeg er bare 15 år, men jeg synes det er veldig gøy å trene, og jeg synes styrkeløft hadde vært spennende å være med på. Forresten så synes jeg du er utrolig pen, og kjempeflink! Stå på! 😀

    2. Er det lov med sånn “male-på” farge fremdeles? Synes å huske at dream tan og slikt ble forbudt på konkurranser, er det en annen type selvbruning dere bruker?

    3. Ingen tvil om at du har god innflytelse på andre. Takket være deg har jeg fått et helt annet syn på trening og har derfor ordnet meg et medlemskap på TEAM ! Du har en helt nydelig kropp og jeg håper jeg kan trene meg i form til noe lignende! 🙂

    4. Hei, håper virkelig du kan svare!
      Trenger råd fra noen som kan noe om trening!
      Jeg er 16 år og veier 45 kg men i det siste har jeg fått en del fett på magen, jeg hadde helt flat mage før og jeg har en veldig høy forbrenning. Men det plager meg virkelig! går det ann å trene det bort for å få en flat mage igjen og hva må jeg trene da?

    5. Innom å ønsker deg en sikkelig god lørdagskveld!
      Håper du får ei knall helg! Her har det vert bursdagsfeiring med tantegutten min. Mye godis gitt 😉

    6. Jeg var tidligere “redd” for styrketrening fordi jeg trodde jeg ville få store, maskuline muskler og se ut som en bodybuilder. Men når jeg ser hvor fantastisk bra du ser ut, ble jeg utrolig inspirert til å trene styrke selv!
      Tusen takk!!!!!!!!!!! Du er helt fantastisk, stå på videre! 😀

    7. Du har en så nice kropp. Jeg er veldig fan av å trene styrke, men er dårlig med kunnskap om det i denne byen her siden vi bare har “ola nordmann” treningssenter. Så jeg digger å lese bloggen din så jeg kan plukke opp litt tips her og der om diverse ting 🙂 Du er innspirerende 🙂

    8. Utroolig kult! Selv kunne jeg aldri tenke meg det, altså å ha så sykt masse muskler! hadde bare ikke taklet det 😛 Men jeg lurer på noe (hååper på svaar <3): HVA er det dere sprayer på kroppen? Det irriterer meg noe sinnsykt. Ser jo helt jævli ekkelt å ha på seg!

    9. Du har en helt fantastisk kropp som mange misunner deg, men du har også jobbet vanvittig hardt for den og fortjener skryt opp til taket og ned igjen! Motivasjonsfaktoren du sender ut er også uberskrivelig, bare man klikker seg inn på bloggen din, vil man dra rett på trening!
      Ha en flott dag, gleder meg til å høre om det nye programmet ditt 😀

    10. kan du vise noen øvelser som trener rumpe og lår som man kan gjøre hjemme ? Altså som man ikke trenger treningsapparater til ?
      synes bloggen din er skikkelig inspirerende !

    11. Du inspirerer meg så SINNSYKT! Det må du vite, Nora 🙂
      Og jeg liker å kommentere bloggen din fordi jeg er hundre prosent sikker på at du kommer til å lese denne kommentaren og smile litt 😀 Du virker så jordnær og fantastisk!!

    12. Kristin, Meilinda og Sofie: Dreamtan er ulovlig ja, men det er fortsatt forskjellig hvilken farge utøvere bruker. Vi brukte sprayfarge fra JanTana :)Den er litt “klissete”, men tørker ganske fort og er enkel å dusje av.
      Frida: Jeg trener mest på treningssenter, og er derfor ikke så veldig flink på “hjemmeøvelser.” Men jeg skal prøve å finne på noen 🙂
      zentia: Klippet det bort nå 😀
      Kristin: Jeg smiler akkurat nå 🙂 TAKK for herlig tilbakemelding!

    13. Skjønner ikke hvorfor du vil være med på noe slikt! Hva er vitsen med all brunkremen dere klæsjer på dere? Hele konkuransen er så ekstremt utseende fiksert at det er kvalmt! Hva oppnår du med å trene så EKSTREMT? Hva slags verdier har personer som holder på med noe slikt !

    14. Jeg må bare få si at du er en av de vakreste kvinnene jeg vet om, bloggen din er en utrolig stor motivasjon for å komme seg på trening! 🙂
      Gleder meg alltid til å lese bloggen din, ett av dagens høydepunkt!

    15. Nora!! du er et forbilde for mange jenter! jeg elsker å se utviklingen din! du er kjempe flink!!
      stor klem jente 18 ;))

    16. Hei, synes du har et kjempe potensiale..Du har rett innstilling til denne livsstilen og ser veldig bra ut! 🙂
      Bruk tiden godt og ha det gøy underveis! Ikke stress, kvalitet kommer over tid med trening og riktig kosthold.
      PS! Hadde ikke jeg hatt kjæreste, skulle jeg ha prøvd med 1 gang eller 10 😉
      Ha en fin uke! KYSS! xxx

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg