Crossroads

Som jeg nevnte i går skal jeg begynne på et nytt treningsprogram, med de områdene jeg vil fokusere på. Dommerne mente jeg burde legge på meg muskelmasse over hele kroppen for å gjøre det bra i bodyfitness, men jeg vet ikke om dette er det jeg har lyst til. Jeg er faktisk fornøyd med størrelsen på overkroppen min, og vil derfor fokusere mest på å utvikle musklene på underkroppen. Er det noe jeg virkelig elsker her i verden så er det muskler, men det er veldig individuelt hvor mye muskler man kler å ha. Derfor er jeg veldig usikker på om jeg vil satse på bodyfitness til neste konkurranse. Hvorfor være stor når man er lykkelig som liten? 🙂 Dette betyr selvfølgelig ikke at jeg skal slutte å konkurrere, jeg har nemlig en drøm om å stille i bikini i USA i magen. Der er jentene litt mindre, men har fortsatt kutt i låra og muskler så det holder! Arnold Amateur i mars frister veldig, men da må jeg klare skaffe sponsorer. Kommer meg ikke til USA på studentbudsjett!

Og når jeg først snakker om studentlivet, nå må jeg bare vise dere oppslaget som stod i den siste utgaven av Trondheim sin studentavis. Digget reportasjen, og dette sitatet er uten tvil favoritten min: “Det er rundt 650 muskler i en menneskekropp, og på Noras er det mulig å skjelne hver eneste en.”  Om det ikke holdt til finaleplass i helga, så er det gøy at noen synes jeg er superkvinne uansett! 😀

Om du vil lese artikkelen finner du avisen i PDF ved å trykke her, og åpne nr. 13 🙂 

26 kommentarer
    1. Heisann:) Bli flott me nytt trænings opplægg da:P
      No bie ei styrkeøkt strax her. Ha ein fiiiin kveill Nora;)))

    2. Leste artikkelen! Supermoro å finne deg i studentavisen etter å ha fulgt med på bloggen din en stund! Moro at det er så mye interesse for fitness for tiden! Du er utrolig flink og flott! Kos deg videre 🙂
      Håper du kommer deg til USA!

    3. Oooh, er DU i Under dusken? Skal definitivt plukke med meg et på skolen i morgen! Det skal bli gøy å lese ^^
      Jeg forstår deg godt angående muskler. Det er bra at du vet hva du vil ha selv. Det er ingen andre som kjenner deg bedre 🙂 Blir spennende å følge deg uansett!

    4. Synes du er utrolig fin med den fysikken du har nå 🙂 Kan bli for mye av det gode også… Håper du kommer deg til USA etterhvert.

    5. Her i England har de også bikiniklasser, kanskje noe å tenke på om du vil prøve det, realtivt mye “billigere” å dra over til en konkurranse her enn til USA. På gymmet der jeg jobber jobber også ei som heter Kimberley-Anne Jones som har vært en av de beste damene i BB, hun hadde sikkert bare syntes det var stas om hun fikk møte en norsk jente som stiller. Har vist henne bilder fra konkurranser fra i fjor og hun syntes det var jevnt over bra nivå på jentene.
      Er uansett enig med det du tenker, behold en størrelse du er komfortabel med, du må jo tross alt gå rundt med den kroppen hver dag og ikke bare på scenen 🙂

    6. Jeg synes i grunnen kravene til størrelse er litt for store (hehe) i Norge, men det er nå meg.
      Liker størrelsen din, og kjenner jeg ofte er uenige med dommerene i hvem som har “hele pakka” og ikke.
      Gøy at du tenker på å stille i USA, og kanskje rådet over her om å prøve seg i England hadde vært en idé å følge opp? 😀

    7. Sky is the limit, Nora, du får til ALT du vil. Vi kan reise sammen 😉 Forøvrig enig med hun over her ang England, kanskje teste ut der først.. gode jenter der også, fulgte med en del der borte tidligere. Google it! 😉

    8. Så motiverende å ha et mål å jobbe for, får bruke bloggen din som inspirajon til å komme til hektene igjen. Det går litt trått her, men det skjønner du hvis du leser om datteren min.. 🙂

    9. Du er rå=) jeg syns bodyfitness-jentene i Norge er store og SUPERfine, men jeg skjønner godt hva du mener ang størrelse her i Norge, og syns det er konge å lese at du er fornøyd med størrelsen din selv. Stå på, dra til USA!! Wooho!! Sponsorene MÅ komme 😉

    10. Du er kjempeflott Nora 🙂 Hvis du skal stille i Arnold Amateur, sikter du til bikiniklassen da?
      Hvor mange gr silikon har du?

    11. Har fulgt med bloggen din i lang tid, og kommer til å følge med i lang tid etter du har deltatt i utlandet, for det kommer du til å gjøre! Du er en stor motivasjon!

    12. Syntes absolutt du skal satse på noe du selv er fornøyd med – bikinijentene fra USA var kjempelekre. Likte den sjangeren veldig godt, jentene hadde litt mer kjøtt på kroppen i tillegg til å være muskuløse og sterke.
      Tittet litt på kategoriene fra NM: Fitness, bodyfitness, athletic fitness – kunne du forklare forskjellen? Mye som skiller?

    13. Bikini høres ikke dumt ut 🙂 Så slipper du å konkurrere med folk som bruker flerfoldige tusen på kurer før konkurranse, samtidig som du er fornøyd med egen kropp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg