Kakemonster

Det virker som at jo nærmere konkurranse jeg kommer, jo større blir søtsuget. Ellers på dietten har jeg ikke merket noen ting til det – men noen dager før konkurranse kicker det inn som bare det. Verdens beste mamma har bakt kake til meg, og jeg brukte sikkert en time på Passion for Baking før jeg klarte å bestemme meg for oppskrift! Haha, man blir seriøst rar i hodet av den sporten her 😉  Delicious Fudge Brownies, champagne og jordbær med mine herlige venner og familie på lørdagskvelden blir langt i fra feil! Det betyr så utrolig mye for meg at de blir med hele veien ned til Oslo for å støtte meg at jeg har ikke ord. Jeg er heldig 🙂 

Å vente helt til lørdag med noe søtt ble alt for lenge, så i dag måtte jeg bare lage en proteincookie! Til vanlig er det havregryn og IsoGold Vanilla etter trening, men i dag satte jeg det i ovnen med Chocolate Stevia og kanel på toppen.  Inn i oven på ca. 180 grader i ca. 15 minutter, og there you go! Laget noen til i morgen også, som jeg skal nyte etter ei treningsøkt på Gym 24 i Oslo. Det blir den siste økta før NM,  og jeg pumper bare lett gjennom hele kroppen før det blir innveing og avslapping på hotellrommet. Kjører til Oslo i natt, og jeg kommer til å ha tilgang til pc hele helga så jeg får oppdatert 🙂 2 dager til det braker løs – woohoo 😀



Fornøyd kakemonster etter ei digg skulderøkt 😉

48 kommentarer

Siste innlegg