Konkurranse!

Da var det klart for konkurranse her på bloggen igjen! Først vil jeg bare si at det er mange bedrifter som har spurt om å sponse/ ha konkurranser ol. på bloggen som jeg har takket nei til. Dette er fordi dette er min treningsblogg – og da vil jeg ikke reklamere for eller gi bort produkter jeg ikke kan gå god for.

Uansett, denne gangen kan du vinne din egen Sodastream!  Jeg har en slik  brusmaskin selv  og er allerede blitt veldig glad i den. Når jeg lager mine egne bobler vet jeg nøyaktig hva jeg får i meg, og kroppen min slipper alle tilsetningsstoffer som finnes i light brus. Jeg var også storforbruker av Farris Bris før, men nå husker jeg ikke sist jeg kjøpte en flaske. Lager heller min egen 🙂  Konkurransen blir derfor å lage en fengende setning/frase som inkluderer ordene “SodaStream” og  “Helse.” Legg igjen ditt bidrag til konkurransen i kommentarfeltet , så kåres vinneren mandag 10. oktober. Lykke til 🙂 

PS! Husk å legge igjen mailadressen din så jeg kan kontakte  deg om du blir den heldige vinneren 🙂

114 kommentarer

Siste innlegg