Detaljer

For min del kan ikke lørdag komme fort nok. Bagen står ferdig pakket i gangen, og jeg er good to go! Jeg er fornøyd med hvordan oppkjøringen til Stavanger var, og velger derfor å gjøre det på samme måte til NM. Det eneste jeg endrer på er små detaljer som jeg fikk tilbakemelding på. I dag fikk jeg handla kjole og champagne til festen etterpå – for champagne blir det nemlig uansett resultat! Det synes jeg at jeg har fortjent 😉 Jeg er så heldig som har verdens beste venner og familie som blir med nedover til Oslo, så lørdag blir en magisk dag no matter what! Det aller siste jeg manglet til helga var nye negler, og det fikk jeg lagt hos superflinke Liz. Jeg ble superfornøyd, så nå er alt klart ned til den miste detalj. 4 dager igjen – og I can’t wait!

Dette bildet er tatt fredagskveld før Stavanger Open, dagens (enda bedre) form holder jeg for meg selv enn så lenge 😉

40 kommentarer

Siste innlegg