I love spisedag!

Jeg er ei gladjente, og smiler stort sett dagen lang. Men i går var jeg så lykkelig at hadde det ikke vært for ørene hadde gliset gått hele veien rundt! Spiste så utrolig mye godt mat i går, og hadde en fantastisk fin kveld i godt selskap. En setter så utrolig mye mer stor pris på god mat når man er på diett! Jeg kommer uten tvil til å leve lenge på denne spisedagen 😀

Sushi på Kos er en sikker vinner!

VELDIG fornøyd pie 😉 

Vel hjemme var magen min full, og blodårene begynte å titte frem. Selv om jeg hadde spist sushi for en hel hær så følte jeg virkelig at litt dessert var på sin plass! Funlight-gele med friske bær er jo så utrolig godt at skåla gikk ned på høykant. Mager kesam blandet med noen dråper Stevia Vanilla Cream satte prikken over i’en 😉

Føler virkelg at jeg har fylt opp alle lager nå, og er 100% klar for ei ny treningsuke!

25 kommentarer

Siste innlegg