Ei stang og fem øvelser

I dag måtte jeg ha ei kjapp og enkel økt, sånn er det noen dager når tiden ikke helt strekker til. For å være ekstra tidseffektiv brukte jeg bare ei stang, og samme antall kilo på stanga på alle øvelsene. Lettere enn det kan det nesten ikke bli, og med den ene stanga fikk jeg kjørt hele kroppen. Jeg valgte en belastning på totalt 40 kilo, det holdt i massevis i dag! De fem øvelsene jeg kjørte var disse:

Knebøy

Pushups på stang

Utfall bakover

Push press

Roing

Jeg kjørte 10 repetisjoner på hver øvelse, totalt 5 runder. 50 reps per runde gir 250 repetisjoner totalt, det sier jeg meg virkelig fornøyd med denne onsdagen. Med to gruppetimer litt senere blir dette virkelig en panserdag treningsmessig! 

Tights (-30%) og t-skjorte (-30%) er begge fra Under Armour

Nå er det også merkevaresalg på alt av Under Armour hos X-life, og det er grunn nok til å smile i seg selv!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg