Proteinrik sjokolademousse

Dette fredagstipset håper jeg mange kommer til å prøve, for alle sjokoladeelskere der ute må bare prøve dette. Husker dere at jeg laget proteinkrem tidligere i vår meg eggehvitter, sukrinmelis og Skyr? Det har blitt en favoritt, og siden den gang jeg har laget den samme oppskriften med alle smaker Skyr som finnes. Og i dag kom altså dagen hvor jeg byttet ut Skyren med ProPud, og jeg vet ikke hva annet jeg skal si enn “prøv det!” For selv om ProPud er godt i seg selv, så har du plutselig en luftig sjokolademousse med rik sjokoladesmak bare du bruker tre minutter ekstra! Stivpisk to eggehvitter med to ss Sukrinmelis, før du vender begeret med ProPud inn. Det er hele oppskriften – og etter dette er gjort har du sjokolademousse klar til nyting. Ulrik sover, jeg sitter ute i sola og har nettopp kost meg med disse og en drøss med friske bær. Det kaller jeg virkelig en god start på helgen!



Ønsker dere alle en nydelig fredag ♥

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg