Ny treningsvideo og seiburger

Det er mandag og det betyr ny treningsvideo! Denne gangen er det utetrening som gjelder, og her har jeg mange gode tips til dere. Om du ikke vil på treningsstudio eller ikke har mulighet så er det ingen grunn til å droppe treninga! Jeg har mange gode forslag til øvelser i videoen under, så det er bare å trykke på bildet under 🙂 Som alltid er jeg veldig interessert i tilbakemeldinger på videoene, så fortell meg gjerne hva dere synes!


 

Pannebånd og ullsokker fra Kari Traa / vest og tights fra 2XU (sponsede lenker)


Jeg har også en ny matrett til dere – og igjen er det burgertallerken. Denne gangen er det seiburger, en super måte å få i seg litt ekstra fisk på. Alt jeg har gjort er å blande 200 g sei med 1 egg, en presset hvitløk og litt salt før jeg stekte den i panna. Jeg bruker enkelt og greit stavmikser til å mose alt skikkelig godt sammen, og former til passende størrelse med hendene. Kjempegodt og kjempeenkelt, og du kan fritt velge hvilken type fisk du ønsker å bruke. Som tilbehør har jeg som vanlig søtpotetbåtene mine, som er dyppet i eggehvitte og krydder før jeg steker de på 220 grader i ca 30 minutter. 



6 kommentarer
    1. Jeg digger treningssnuttene du har laget!
      Og utetreningstips trenger jeg virkelig.
      Greit å variere litt, og ikke bare trene inne på treningsstudio 🙂

    2. Hei! Jeg mener å huske du har skrevet om silikon før, så jeg prøver meg på å spørre. Du har over muskelen? Lurer på om du føler du kan trene like tungt på bryst som før med dette? Når du har “normal” fettprosent, kjenner du/ser kanten på implantatet slik som når du er i sceneform eller er det mer naturlig da?
      Forventer ikke svar da det absolutt er privat, men siden du har slrevet om det før tar jeg sjansen på å spørre. Setter veldig pris på svar fra noen som trener likt meg, da jeg vurderer over muskel pga dette 🙂

    3. Heisann! Har tenkt å prøve denne oppskriften i neste uke og lurer på hvordan du lager dippen? Er litt smålei av de variantene jeg lager til vanlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg