Imsdal Aktiv 60×60 – er dere med?

Innholder reklame i samarbeid med Imsdal
 
Jeg regner med dere alle fortsatt er med på Imsdal Aktiv 60×60 challenge? Jeg la jo ut et innlegg om det for et par uker siden, og det er så gøy at så mange av dere ble med på challengen! Her gjelder det jo å logge hver treningsøkt man trenger over 60 minutter inne på Imsdal sine sider som du finner her. Det er forsatt ikke for sent å melde seg på – og du kan fortsatt vinne en hel masse kule premier. For eksempel er alle som registrerer over 15 økter med i trekning om treningsbager, og enda større premier jo flere økter som logges. Jeg liker skikkelig godt at store aktører oppfordrer til økt aktivitet og slår et salg for folkehelsa – det gir jeg virkelig to tomler opp for.
Over 3000 er med med i challengen, og tilsammen er over 14 000 treningsøkter logges. I treningsminutter er dette faktisk over 1 140 740 minutter – enn det! Utrolig bra jobbet av alle som er med, det må jeg bare si. Selv har jeg fått registrert mange av løpeøktene mine, og det er gøy å se tilbake på. Super måte å logge fremgangen min frem mot Hitaløpet som går av stabelen nå i helgen. Jeg kjørte den siste langkjøringen i går, og tenker å løpe en intervall i morgen. Resten av uken skal beina få hvile fra til den store dagen på lørdag! Hvis dere har tenkt å gjennomføre langkjøringer er det fortsatt ikke for sent å bli med – så jeg håper enda flere tar utfordringen også. Jeg får faktisk lov til å gi ut 50 av de treningsbagene dere ser på bildet undet til de som blir med på konkurransen nå! Alt du trenger å gjøre er å melde deg på konkurransen, noe som selvfølgelig er gratis, og skrive inn Fitnessnora sammen med beskrivelsen av treningsmålet ditt. På den måten blir det lett å finne dere som melder seg på 🙂 

Imsdal lanserte i dag også en konkurranse som øker vinnersjansene enda mer! Hashtag treningsbildene dine med #imsdalaktiv60x60 så vil Imsdal trekke 10 vinnere av treningsundertøy/headset. Jeg har allerede lagt ut bildet under i dag, og det kommer nok en del fler bilder fremover også. Så gjenstår det å se om juryen synes jeg er en verdig vinner 😉

Hvis du trener under en time holder det å drikke vann under økta di, men etter 60 minutter trengs det påfyll av salter og mineraler for å holde væskebalansen i kroppen oppe. En sportsdrikk, som Imsdal Aktiv gjør at glykogenlagrene fylles raskt opp, slik at du kan yte ekstre når du trenger det! Så sørg for å ha med deg riktig påfyll og kom deg på trening! Imsdal Aktiv gikk og sammen med Elixia for å overraske medlemmene,  som dere kan se på filmen under. God trening – jeg heier på dere 😀 

//

12 kommentarer
    1. Weei, vant også t-sjorta i dag så nå er det bare å slenge seg meg i hashtag konkurransen med t-sjorta på:D De som allerede er påmeldt har de også lov å skrive inn fitnessnora i beskrivelsen av treningsmåla eller er det bare de som melder seg fra i dag av?:)

    2. Hei! Må bare si at du har gitt meg masse inspirasjon til trening og ikke minst mat. Jeg bestilte den rosa tightsen fra röshnich(?) forrige uke og var sååå fornøyd og bestilte den i blå i stad takket være deg og fine anbefalinger 🙂 Gleder meg masse til å bli fin på trening å få motivasjon.
      Tusen takk, stor klem til fine deg 🙂

    3. Jeg lurer litt på det med den loggingen. For jeg skulle gjerne ønske at det gikk an å skrive inn forskjellige ting. I dag f.eks var jeg på gruppetime i 60 minutter, før jeg satt meg på spinningsykkelen i 30 minutt. Da måtte jeg logge at jeg hadde hatt 90 minutter gruppetime fordi det ikke går an å dele det opp???

    4. Så hyggelig at du svarte 😀 Jeg legger aldri igjen kommentarer på blogger men bloggen din og deg har jeg fått skikkelig sansen for så da ville jeg at du skulle vite det 🙂
      Jeg har bare et spørsmål.. Jeg trener 5-6 dager i uka, knebøy 2 ganger i uka og markløft, pull ups og dips. Rygg, mage, skuldre og cardio også. De mest generelle øvelsene kjører jeg ganske tungt. Jeg føler at de store øvelsene tar utrolig godt på hele kroppen 🙂
      Jeg er ikke så fan av å stå å trene biceps med manualer.. Hehe.. Ønsker å få musklene mer frem, har du noen tips? Handler vell kanskje om å prioritere mer cardio?
      Vet at 70% er kostholdet så når jeg er frisk igjen så er det fullt kjør igjen 🙂 Men hvor ofte bør jeg kjøre cardio for å gå ned litt i fett prosent? Hva liker du best å gjøre? Er ikke sååå glad i langkjøring, er mer glad i intervall på mølle foreksempel 🙂
      Du er så flink og gir meg mye motivasjon! Har også testet ut mange av øvelsene du har lagt ut og de har vært super
      effektive! 😀
      Håper du har tid til å svare, hadde satt utrolig stor pris på det! 😀
      (Beklager at det ble så langt.. Hadde visst mye på hjertet..)
      Hilsen Hedda 🙂

    5. Vil bare si takk for at du har en inspirerende blogg! Meldte meg ikke på challengen før 24.04, men har allerede 15 økter registrert, dette er gøy! 😀 Målet var å gå ned 6 kg i løpet av perioden, og er allerede halvveis! Fikk ingen t-skjorte så får heller krysse fingrene for den fine baggen 😀

    6. Nå har jeg meldt meg på! Håper på å vinne treningsbag, den var superfresh 😀
      Begynt å lese bloggen din nå nylig, og jeg er helt hekta. Takk for en superinspirerende blogg, og masse lykke til med halvmaratonet om noen dager 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg