Ny uke og nytt design!

Jeg vet ikke helt hva det er med mandager – jeg bare elsker de! Elsker å vite at jeg har en helt ny uke foran meg med mulighet til å gjøre hva jeg vil. Så selv om vi våknet til ruskevær og regn hoppet jeg inn i treningstøyet og kom meg ut på en joggetur. Det er også en perfekt måte å få sett seg litt rundt i byen, jeg valgte en populær rute rundt sjøene som ligger her i byen. Perfekt start på ei ny uke! En annen ting som er nytt er designet på bloggen min – hva synes dere? Jeg synes selv det ble en enorm forbedring og digger det!

Løpeakken fra Kari Traa var selvfølgelig med på tur, den er faktisk på tilbud nå og du finner den her. Dagens tips! 

Dette har virkelig vært tidenes jentetur, vi har ikke gjort annet enn å drikke vin, shoppe, spise god mat og sjokolade 🙂 Dagen i dag var derfor egentlig satt av til litt sightseeing og tivoli – men det er full storm her og det egnet seg virkelig ikke å være ute. Derfor ble det enda en dag med shopping, noe vi selvfølgelig tok med et smil 😉 Påfyll under shoppinga må man jo også ha, og jeg er så glad for at det begynner å bli vanligere å tilby proteinshakes på kafeer rundt om. Det smaker jo like godt som milkshakes, bare mye sunnere og bedre for kroppen!

Nå sitter vi i resepsjonen på hotellet og krysser fingrene for at vi får fly hjem ikveld. En god del fly har allerede blitt innstilt på grunn av uværet – men vi håper på det beste. Jeg vil virkelig komme meg hjem ikveld! For selv om jeg har hatt det fantastisk på tur med herlige jenter er det alltid godt å komme hjem til hverdagen igjen. Hjem til trening og matbokser – sånn som jeg liker å ha det 🙂 Denne helgen har det vært all out, med potetgull, alkohol og nattmat – og jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan folk kan gjøre dette hver eneste helg?! Mulig det er jeg som begynner å bli gammel, men å våkne fyllesyk og med betydelig mindre penger på konto er ikke min perfekte søndag for å si det sånn. Supergøy en gang i blant – men ellers foretrekker jeg virkelig å våkne uthvilt og klar for trening. Kjenner treningsabstinendenr verker litt i kroppen etter disse dagene uten å løfte vekter, vær snill å kryss fingrene deres for at jeg kommer meg hjem sånn at jeg får trent imorgen 😀

8 kommentarer
    1. Hehe kjenner meg igjen! I det jeg fyllte 19 så var jeg allerede lei fyllehelger. Så jeg var sjåfør og edru 😉 søndag er jo en så fin dag å utnytte med trening og kos! Men, sånn er det når man er bitt av fitness basillen. Klager absolutt ikke på denne livsstilen heller 😀 krysser fingrene for deg og jentene der nede!

    2. Hahaha, eeeevig bra Nora! Jeg var også ute på byen på lørdag skjønner du, og jeg sitter igjen med AKKURAT de samme tankene!:) Håper du kommer deg trygt hjem!

    3. Gratulerer med nytt design, det ser kjempefint ut. Profilbildet også! Det eneste jeg kunne pirke på er at i headeren virker den høyre hofta di litt “hakkete” klipt ut, hvis du skjønner hva jeg mener :p Men ellers: skikkelig elegant og lekkert design 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg