Energipåfyll

God kveld! Jeg er ferdig på jobb, godt plantet i sofaen med håndballkamp på tv – og nyter denne herlige kveldsmaten. 1 scoop vaniljekassein, 250 g skogsbær og litt vann pisket sammen til en herlig fluff, toppet med nektarin, bringebær, blåbær og kokosflak. DIGG, sunt og godt. Har spist mye digg og godt i helgen også, men ikke så veldig sunt ;p I tillegg til is og smågodt smakte jeg blåskjell for første gang, og det var helt sinnsykt godt! Anbefales på det sterkeste fra min side. Forresten har jeg også endelig somlet meg til å opprette instagram, brukeren min er noramathisen 🙂

Med festival og bursdagsfeiring har det vært en fantastisk helg i herlige Sandefjord. Fint vær og enda finere jenter 🙂 Dette har vært et skikkelig energipåfyll, og et etterlengtet avbrekk fra en grå og kald trøndersommer. Fantastisk helg – og jeg er klar for ei like fantastisk uke og starten på en ny måned. Håper dere har startet uka på best mulig måte kjære lesere!


God natt fra Trondheim 🙂

14 kommentarer
    1. Hei,
      Kan du legge ut hvor mye og hva du spiser i løpet av en dag? Jeg er en jente på 23 år som sliter med undervekt og syns det er vanskelig å vite hva og hvor mye man bør få i seg i løpet av dagen. Jeg trener styrke 5-6 ganger i uken og går turer med hund hver dag.
      Mvh
      Usikker jente 23 år, 43 kg

    2. Så herlig med en sikkelig jentetur til Sandefjord! Er godt å komme litt bort å gjøre noe annet av og til 🙂 Er litt skeptisk til blåskjellene, men må kanskje prøve det ut en gang :p Kveldsmaten så forresten utrolig god ut, blir å prøve den ut snart 😀
      Ha en strålende dag!

    3. Heidi: hei 🙂 som jeg skrev i innlegget har jeg svart på de litt etter litt på hvert av innleggene etter det 🙂 Ennå ikke kommet helt gjennom alle da, men de fleste er tatt 🙂

    4. Margrethe: Jeg drikker endel pepsi max ja – det er jo så godt 🙂 Ikke skadelig i forhold til trening, men det er jo en del tilsetningsstoffer i det som man kan diskutere om er bra for kroppen. For min delhar jeg overhodet ikke dårlig samvittighet over å drikke pepsi max :))

    5. Takk for svar! Jeg drikker nemlig en del pepsi max i hverdagen, og jeg trener 5-6 ganger i uken. Opptatt av å ha en sunt kosthold også, så håper den ikke er for skadelig. Du har en helt fantastisk blogg! Er inne kanskje 5 ganger for dagen for å se etter oppdateringer! Keep up the good work! og god bedring til deg 🙂

    6. Endelig på instagram! Hehe:)
      Men du, hvor har du kjøpt kokosflaka? Leter etter det her jeg bor c.. :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg