Lifesavers på diett pt. 3

Å gå gjennom en konkurranse-diett er ikke barebare, og jeg tror det hadde vært utrolig vanskelig å gjennomføre dette alene. Heldigvis slipper jeg det.  I Team Kaliber er det et sett med fantastiske jenter, som jeg har blitt veldig glad i. Selv om vi er konkurrenter finnes det ikke konkurranse mellom oss i hverdagen, da er vi hverandres største fanclub 🙂 Vi støtter alltid opp om hverandre, går cardio sammen og har spisedager sammen. Jeg setter sånn pris på å dele denne opplevelsen med resten av jentene, for det er ikke så lett for utenforstående å skjønne hvordan det hele fungerer. Man blir nemlig litt rar i hodet av denne sporten, derfor er det digg at vi er flere som ikke er helt gode i toppen 😉 

Utenom jentene, så er hele miljøet på Kaliber utrolig viktig for meg. Vi har et enormt støtteapparat i klubben som gjør veien frem til konkurranse blir så mye lettere å gå. Vi som er på diett gjør ikke så mye spennende på fredagskvelder uansett, men at Siw-Hege, Paul og Gunnar stiller opp hver fredagskveld betyr mye. Jeg føler meg rett og slett veldig heldig som er med i denne klubben! Så om du har en bodyfitness-spire i magen, så vil jeg anbefale deg å finne den rette klubben å stille for. Det betyr mer enn du aner ! Under ser dere bilder fra fredagens poserings-trening, og jeg må si det er en fin bukett Gunnar har coachet frem! 😀

Team Kaliber for the win! 😀

29 kommentarer

Siste innlegg