10 dager

 I går hadde jeg formsjekk med coach Gunnar på Kaliber. Vi har oftere sjekk nå før konkurransen, for å følge med på hvordan kroppen reagerer på de endringene som blir gjort. Små grep kan gjøre STORE utslag på kroppen, og derfor er det viktig med tett oppfølging nå. Mer karbohydrater kan f.eks gjøre at man ser “vannete” ut, og det vil vi ikke at skal skje på konkurransedagen. Sjekken gikk bra, og vi fortsetter på samme måte frem til fredag. Det betyr to dager til med kake til frokost, jippi 😉


 

Så må jeg bare tipse dere om denne geniale brusmaskinen fra Sodastream! Den etterlengtede pakken kom i går, og det ble laget noen liter brus for å si det sånn 😉 Sodastream har masse sukkerfrie smaker, og i tillegg så kan en bare lage sine egne smaker med saft eller essens. Med lime/sitron essens ble det akkurat som Farris Bris, Funlight Bringebær blir eventyrbrus og Funlight Appelsin blir Solo 😀 Eneste forskjellen er at man slipper å gå i butikken å kjøpe det. Digg! Treningsfri i dag, så nå skal jeg bare daffe på sofaen og drikke “brus” resten av kvelden 🙂 Ha en flott onsdagskveld alle sammen!


 

Lykkeland for en søtmoms som meg 😀

36 kommentarer
    1. Anonym: Jo, men jeg er liiiitt vel konsentrert når jeg øver 😉 Skal smile fra øre til øre på scenen!

    2. FY F du ser så bra ut no.. Lengter etter enn sånn kropp:) men går dessverre veldig treigt. Nokon råd ? Går på LCHF siden eg alder verden kunne klart levd på kylliing ris og brokkoli i flere veker 😛

    3. Marlen Næss: Tusen takk for det! LCHF blir noe HELT annet enn hva jeg driver med, og jeg kunne aldri ha gått på en slik diett. Det viktigste er at du finner det kostholdet og treningen som passer for deg. Finn gjerne en rådgiver/veileder som har god kunnskap som du kan lage en plan sammen med 🙂

    4. Jävlar du ser bra ut! Håper alt klaffer frem mot konkurransen, heier på deg 🙂
      Jeg bare lurte på om du kan lage et innlegg om skjønnhetsdelen av konkurransen? Alt som trengs å gjøres og slikt? Hadde vært interessant å se hele spekteret av fitness!

    5. Har du smakt fun light fruktfest? Den er helt klart den beste etter min mening. Med farris blir det så godt at jeg drikker opp flaska på null tid! Den skal jeg kjøpe i morgen som trøst etter en 12 timers skoledag 😉
      Forresten…jeg kommer til kaliber på fredag klokka fem. Skal ha en prat med Gunnar, få satt opp et program for trening og mat, og få litt innføring i teknikk 😀 Håper veldig på å kanksje få et lite glimt av deg. Starstruck 😉

    6. Cecilie: DET kan jeg, for det er faktisk myyyye som skal ordnes før en konkurranse! Tror egentlig ikke folk vet hvor mye forberedelser som må til 😛
      LilleMy: Da må jeg prøve å lage meg brus av den :)) Takk for tipset! Så gøy at du skal til han, vi sees sikkert der! Bare å huk tak i meg, så jeg veit hvem du er! Hyggelig det :))

    7. Vet at dette ikke har noe med innlegget å gjøre, men hvilken fordypning tar du på 3 året på TØH? 🙂

    8. Hei!
      Jeg digger tattoen din, men ser ikke heeelt hva det er… Kunne du lagt ut et bilde hvor den kommer tydelig frem? Hvor har du tatt den forresten? =)

    9. Nyyydelig form, fy fader så flott du er!
      Jeg beundrer alle som klarer å komme i en slik form, for all del, men jeg synes det er noe eget med deg. Klarer ikke sette fingeren på hva, men at du har en super “total package” er det ingen tvil om!
      Heier på deg 😀
      – og takker for massive mengder motivasjon!

    10. Julie Kristine: Jeg går økonomisk styring 🙂
      Synne: De fåes kjøpt på elektobutikker som Elkjøp og Lefdal i hele landet 🙂
      Drea: Det må vi klare å få til! <3
      Marie K: Den er tatt på Purple Pain i Trondheim, av en svensk gjesteartist 🙂 Kan legge ut et innlegg om den 🙂

    11. Jeg er en relativt ny leser. Og blir bare mer og mer imponert for hvert innlegg. Du ser fantastisk ut; og du er en stor inspirasjon. Hadde man bare hatt tid og penger til å starte med fitness for fullt! Det er den store drømmen.
      Vanskelig med lite barn og jobb på siden.
      Uansett, jeg er imponert!:)

    12. Hei. Trener du 4 eller 5 split? Evt. hvor mange ganger trener du hver muskelgruppe? Klem fra fast leser:)

    13. Tusen takk for svar! Må bare si at jeg blir enda mer motivert til å trene når jeg leser bloggen din! Og det er så gøy:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg