Avhengig

God morgen! Kom akkurat inn døra etter dagens første cardiorunde, og godt er det 🙂 Nå sitter jeg i sofaen og nyter frokosten min – sjokkisgrøt! Snilleste Paul kom med sjokoladeprotein til meg, for det holdt på å klikke for meg de få dagene jeg var tom. Jeg er seriøst avhenging av sjokoladegrøt til frokost 😉 

Nå er det klart for jobb, og ikveld er det skuldre som skal pumpes på gymmet.  Klar for å gi 150% på trening, for skuldrene mine trenger å jobbes med. De MÅ gro, så jeg må bare gi alt jeg har på trening fremover. Det er som plakaten sier på Kaliber, bring on the pain 😉 Ha en fin dag alle sammen!


16 kommentarer
    1. Å, nam grøt! 😀 Synd jeg har så lite matlyst på morningen..
      Har nettopp vært på trening selv, hihi. Og nå skal jeg være INNE resten av dagen for å jobbe. Hurra?!

    2. Hei!
      Får du svart på hvordan du trener ryggplata ordentlig? Jeg får det ikke helt til, og trenger litt hjelp med hvilke øvelser man kan ta!
      🙂

    3. Ser godt ut! Selv så er jeg avhengig av cottagecheese, banan og kanel til frukost. Og selvfølgelig Kaffe 🙂 jeg skal på harrytur senere i dag. Noen tips til hva jeg ikke ja komme hjem uten? 🙂
      Ha en fin dag! 🙂

    4. Utrolig spennende å følge deg! Jobber med å kanskje komme dit en dag jeg også;) Hvordan lager du den grøten? Spiser havregrøt og drikker shake til frokost jeg også, så å kombinere disse må jo være en slager;)

    5. lilleproteiin: Herlig å starte dagen med ei god økt iallefall da! 🙂
      Fotograf Drea: Havregryn, sjokoladeprotein og vaniljeessens 😀 + masse kanel og sukrin såklart! All you need ;*
      Malin: Stående roing, nedtrekk, pullover og t-bar row er gode øvelser for ryggen!
      Lina: Cottage cheese er så nam 🙂 KJØP CELCIUS 😀 Energidrikk som er dødsgod og funker bra! Og riskaker med div smaker! ( kanelbolle og sjokolade f.eks)
      frisksomenfisk: Da er vi to 😉 Takk for det, ha en fin dag 🙂
      XtraSpenst: Favoritt her i gården også den ja 😉
      Elisabeth: Lag havregrøten litt “våt” og med noen dråper vaniljeessens. Så blander du inn proteinet etter det 😉
      Andrea: Nei, den er virkelig ikke det!! 😛
      Sunn mat og trening: Det er bra 😉 Joda, men jeg får alltid mer energi av treninga 😀
      Thedream: Nei, det smaker NAM 😀
      martineiform: Takk for det!

    6. Takk for comment! 😉 Jeg følger med på deg, og får mer og mer lyst til å en gang stille i bidyfitness! 😛 Må bare pakke på meg litt mer muskler først 😀

    7. Kan du forklare litt hvordan du gjør de forskjellige tingene? Om det er et nytt innlegg, eller bare her. Har bra armer, men må få med meg skuldre og rygg i tillegg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg